Foto bij ooommmgg dankje wel!!

natal is er lol
en heeft mainstreet een verrassing??

als ik me kamer in loop geloof ik me ogen niet.
de poster muur hangt vol met posters terwel ik er maar 20 had of zo en ik zie Rein weer het raam in komen met posters en hij schrikt zich te pletter.
dan komt owen aan rennen en zet me mijn kamer uit.
ik:aaaaaa owen ze mmmmmmmmm mmmm..
owen heeft zijn hand voor mijn mond geslagen zo dat ik on verstaanbaar ben.
hij zet me op een stoel waar nils me vast bind.
nils:hey wie ben jij?? vraagt hij aan natalya
natalya:natalya en ze staart owen,nils en mij aan
ik:wat kijk je nou tal??
kom maar hoor maak der maar los zegt daan als hij binnen loopt.
natalya krijgt een vuur rood hoofd en loopt naar me toe om te helpen.
daan:hey wie ben jij dan en hij loopt op natalya af en geeft haar een hand waarbij natal een nog roder hooofd krijgt.
eeeee kan natal allen uit brengen.
ik:oke dit is natalya daan ook een mainiac en ik geef hem een knip oog als hij een beedje bloost als natalya hem aan kijkt.

ik loop me kamer in woow de behang hangd en mijn muur heeft veel meer posters dan eerst ik kijk rein aan hij is rood als een tomaat ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel en een zoen op zijn wang waar ik gelijk al spijt van krijg en krijg zelf ook een vuur rode kop.
dan geeft rein me een pakje ik moet het open maken dan krijg ik tranen in me ogen.
het zijn nepnagels van de verschikkelijke ikke(zie boven het plaatje)een ringetje met de m en de r er op en een chirt waar ik en rein op staan

Reageer (2)

  • AgentNCD

    SNEL VERDER!

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    I LOVE THOSE NAILS
    I LOVE THIS STORY
    I LOVE THIS MOVE ON
    SNEL VEDER PLEASE
    SORRY CAPSLOCK STAAT AAN

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen