57
EENN IK WORD MORGEN 16 JEEJ
Het was echt prachtig. Ik zat werkelijk met tranen in mijn ogen, omdat Harry zo'n lieve dingen over mij had gezegd in het stukje. Over dingen dat we hadden meegemaakt en over hoe graag hij mij ziet.
Snikkend stelde ik me recht en ging op mijn broer zijn schoot gaan zitten.
"Ik hou ook van jou." fluisterde ik in zijn oor door zijn krulletjes heen.
Hij verstevigde zijn grip en knuffelde me heel hard. "Lucht." piepte ik.
"Sorry." zei hij. Ik drukte nog een kusje tegen zijn hoofd en liet me dan op Niall zijn schoot vallen.
"En wat doen we nu?" vroeg Niall.
"Wij gaan naar huis." zei Zayn.
Iedereen ging opstaan en deed hun jas aan.
"Tot snel." zei Liam en gaf me een kus, de anderen gaven ook een kus en gingen weg.
"Alone." zei Niall veel belovend en kwam naar mij toe.
Hij nam mij vast en legde zijn handen stevig op mijn poep.
"Wat gaan we doen?" vroeg ik.
Mijn vraag werd al snel beantwoord door zijn lippen die nara de mijne kwamen. Hij duwde me tegen de muur aan en smeekte met zijn tong om binnen te komen. Ik deed mijn mond gauw wat open en liet onze tongen een vurig spel spelen.
Hij legde zijn handen op mijn rug, en verplaatste ze steeds een stukje meer naar onder, todat hij ze op mijn billen legde. In een simpele beweging hief hij me op en plaatste me op zijn heupen.
Niall liep naar boven met mij nog steeds rond hem.
Hij legde me neer op bed en deed mijn shortje uit samen met mijn T-shirt.
Snel deed ik ook zijn broek en T-shirt uit en ging hij boven mij hangen.
Hij kuste mij nog eens en deed dan langzaam mijn onderbroek uit.
Terwijl mijn handen zijn boxershort naar beneden duwden. Zijn kus werd heviger, de mijne ook. Hij duwde zachtjes mijn benen uit elkaar.
Zijn vingers streelden mij zacht maar toch ook ruw, verlangend maar ook kalm. Mijn handen streelden zijn heupen en gleden langzaam naar beneden. "Niall." Ik kon niet meer, toch niet veel langer. Hij kuste mij nog een keer, heel zacht, lang en teder.
Hij had mijn bovenbeen vast en steunde met zijn andere hand op de matras. Hij keek mij aan en kwam met zijn hoofd dichter bij dat van mij.
Hij begroef zijn hoofd in mijn hals. Ik greep de achterkant van zijn hals vast. Ik snakte naar adem. Zo goed! Hij duwde steeds harder en harder. Ik hoorde zijn adem sneller gaan in mijn oor.
Mijn hand gleed door mijn haar en reikte naar zijn gezicht. "Gaat het?"vroeg hij een beetje heigend. "Ja" knikte ik.
Hij kwam helemaal op mij liggen. Zijn hand gleed naar mijn borst en omklemde die. Mijn vingernagels drongen diep in zijn schouder.
"Harder", kreunde ik eigenlijk net iets te luid. Alsof hij daarop had zitten wachten gleden zijn handen langs mijn rug omhoog, en hij legde zijn handen op mijn schouders.
Ik kon niet meer! Nog even, heel even! Ik beet op mijn lip en duwde mijn hoofd achterover in het kussen.
"Oh my go Niall!!" op hetzelfde moment klonk het: "Yardéna!!" Hij keek mij glimlachend aan. Ik merkte dat hij glinsterde van de kleine zweetdruppeltjes. Niall kwam naast mij liggen en sloeg zijn armen om mij heen. Ik voelde mij veilig in zijn sterke armen. Even later voelde ik in de verte zijn hartslag rustiger kloppen en zijn ademhaling werd nog rustiger. Hij sliep. Ik glimlachte en volgde hem naar dromenland.
Reageer (1)
Gelukkige verhaardag voor morgen
1 decennium geleden