Foto bij 010.

Hiii, sorry dat het zo lang geleden is dat ik een stukje heb geplaatst. Maar telkens als ik wou schrijven kwam er uiteindelijk niet van. (Effe melding die twitter nalen in dat stukje heb ik verzonnen.)
Ik wou het dit weekend al doen, maar mijn beste vriedin had een verassingsfeestje gegeven voor mij waar ik totaal niks vanaf wist.
Ik weet niet hoe vaak ik ga kunnen plaatsten want ik ga vanaf woensdag op stage voor 6 weken :)
EN MORGEN WORD IK 16 JEEEJJJ

Elisabeth Rose.

"Goedemorgen deze dinsdagmorgen." zei Marcel blij.
"Waarom ben jij zo blij, je moet nu samen met mij naar de directeur." zei ik.
"Juist..." zei hij al minder blij.
We gingen samen naar de directeur die heel mild was. Schokkend. De vakantie had hem blijkbaar deugd gedaan, hij is van die enge, nare, wrede man naar een leuke, vriendelijke, spontane directeur gegaan.
De rest van de dag vloog voorbij. Aangezien ik hele dag leuke vakken had, en geen wiskunde of frans. Alleen muziek op de dinsdag. G e w e l d i g.
Eindelijk was het laatste uurtje aangekomen.
"Tot morgen dan." zei Marcel en gaf me een kus op mijn kaak. "Tot morgen, loveyou." zei ik en gaf hem een kus terug.
"Tooo." zei hij en stak zijn 2 vingers omhoog,waarna we beiden in de lach schoten.
Snel pakte ik men fiets uit de stalling en reed naar huis.
"FINN KBEN THUISS!" riep ik.
"...." Stilte. Oke ik ben dus alleen thuis.
Ik liep naar de keuken om een glasje cola uit te schenken.
"Oe een briefje." mompelde ik in mezelf.
Ik ben Ashton gaan oppikken van zijn repetitie. Ben zo terug. Love you sis xxx
Met mijn glasje en een pakje oreo's liep ik naar boven met mijn boekentas over mijn schouder.
Mijn boekentas smeet ik sierlijk naar de andere kant van mijn kamer. Ik nam een stifje en kruiste zorgvuldig een kotje door van mijn aftelkalender.
"Nog 3 dagen Harry." fluisterde ik tegen mijn kalender.
Ik liet me op mijn bed vallen en bij de gedachten van One Direction te zien in levende lijven in 3 dagen viel ik in diepe slaap.
"Eten!!" hoorde ik vanonder aan de trap.
"Huh wat." zei ik nogal moe.
"Eten." hoorde ik nu veel duidelijker.
"Nu al." zei ik.
"Je hebt 2 uur geslapen." zei Finn. "Shit. Ik heb morgen wel een test." vloekte ik.
"Van wat?" vroeg hij. "Euhm, wiskunde." zei ik.
"Ik help je straks wel, maar nu eerst eten voordat het koud wordt."
Ik ging naar beneden en zag Ashton al zitten.
"Veel werk gehad met het eten?" vroeg ik sarcastisch aan mijn broer.
"Pizza in de oven steken is wel veel werk he." zei Finn en gaf mij een stamp tegen mijn bovenarm.
"Voor Finn was het veel werk, tegen wanneer hij de temperatuur en tijd gevonden had op de verpakking." zei Ashton.
Meteen schoten ik en Ash in de lach.
"Volgende keer warmt ge em zelf op." zei Finn.

Na het eten deden we onze pyjama aan en gingen nog een film kijken.
Na de film gingen we naar boven om te gaan slapen. Ash sliep nog altijd bij mij, omdat Finn te lui is om zijn bed op te ruimen.
Nog even voor het slapen gaan keek ik op twitter. Al snel zag ik dat ik veel meldingen had.
"@Stylesbutt: Your so lucky"
"@OneDirectionAddiction: O M G are you dating?"
Ik snapte er totaal niks van dus scrolde tussen de meldingen. Toen zag ik het staan, hetgene dat de aanleiding was...

Reageer (7)

  • Jessica1D

    Partyyyyyy, ja morgen wordt onze kleine meisje 16 :)

    1 decennium geleden
  • LufYou

    omg, snel verder! (=

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen