Heeey hoofdstuk 15 :D

- Bill pov-

Ik lag op mijn bedje, een tijdschrift te lezen. "Biiiiiill kom je mee zwemmen," vroeg Tom aan me. Ik legde mijn tijdschrift even opzei en knikte dan maar. Tegen die lieve oogjes kan je geen nee zeggen. Tom trok me overeind, niet super hard ofzo ^^. Samen hand in hand liepen we naar de glijbaan. "Samen?," vroeg Tom"verleiderlijk. "Tuurlijk,"zei ik met een glimlach. Hij ging zitten en ik ging op zijn schoot zitten. Met mijn gezicht naar hem toe. Hij zoende me op mijn mond en toen zette hij af. De glijbaan ging best snel. Tom had zijn armen om mij heen geslagen en kriebelde met zijn vingers over mijn rug. Met een plons vielen we in het water. "AAAH KOUD," gilde ik. Tom barste in lachen uit door mijn geschreeuw. Ik trok een pruillipje en zei. "Niet uitlachen,"zei ik (nep) verdrietig. "Ah ben je nu verdrietig," vroeg Tom. Ik knikte nog steeds met een pruillipje. Hij kwam op me af, en duwde me zachtjes tegen de zwembadmuur. Brr wat was dat koud. Hij zoende me op mijn mond, en onze tongen begonen gelijk een wild spel te spelen. Zijn handen zakten af naar mijn kont. Uiteindelijk haalde ik mijn lippen van de zijne. "Nu nog verdrietig," vroeg Tom. Ik schudde van nee, en glimlachte. Hij liet me niet los. Niet dat ik het erg vond, integendeel zelfs....

Reacties?

Reageer (3)

  • Sick

    Super! (A) Ik ben géén originele reactie plaatser! (A)

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Super;)

    snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verdexxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen