Foto bij An angel in the shadow - Niall Horan and Louis Tomlinson (16+)

Woepsie, weer even geleden. Sorry dat het wat heeft geduurd, ik heb namelijk mijn pols verstuikt, dus lukt schrijven niet zo heel erg goed.. :(


Speciaal voor Emolga

I hope you like ;)

"Goeiemorgen Lala"
"Goeie- *geeuw* morgen" antwoord Olena aan iedereen die al aan tafel zit. Ze passeert Niall en geeft hem een zoen.

Een jaar geleden kreeg Olena knallende ruzie met haar ouders en was ze thuis weggelopen. Ze belde bij haar beste vriendin, Gemma, Aan en deze vond het niet erg dat Olena bij hen kwam wonen. Ze kwam heel erg goed overeen met Harry en wanneer deze voorstelde dat ze meeging op tour met One Direction, om wat van de wereld te zien, zei ze natuurlijk geen nee. Een tweetal maand geleden kreeg ze een relatie met de blonde Ier, de enige echte Niall Horan. Ze zijn gek van elkaar en de fans vinden hen een fantastisch lief koppeltje, op Larry na dan. Ja, Larry kwam uit de kast en het fandom ontplofte toen.

"Goed geslapen?" Vraagt Louis en Olena knikt nog een beetje slaperig. Ze eet snel een broodje en verstopt zich dan in de badkamer waar ze snel een douche neemt en zich omkleedt.
"Wanneer gaan we eens terug naar huis?" Vraagt Niall aan Liam als ze met z'n alle in de tourbus zitten.
"Nialler, we kunnen niet zo maar even naar huis, we zitten in Amerikaaah!" Louis schudt Niall door elkaar terwijl hij dit zegt. Niall zucht, staat op en loopt richting zijn bed.
"Niall?" Olena wilt opstaan, maar word tegengehouden door Louis, die zijn hoofd schud.
"Laat hem even. Hij heeft het moeilijk.."
Olena knikt en kijkt nog even naar de plek, waar Niall hierjuist verdwenen is, waarna ze terug naar het televisiescherm kijkt.
Harry ligt languit in de zetel, met zijn ogen dicht. Waarschijnlijk slaapt hij terug. Zayn en Liam liggen allebei in de andere zetel met hun blik op de televisie gericht en Olena en Louis zitten op elkaar gepropt in de éénpersoonszetel. Olena zit op zijn schoot en kijkt Louis aan.
"Je hebt mooie ogen.." Merkt ze op waardoor Louis grinnikt.
"Je ook hoor.." Olena kan een giechel niet tegenhouden en Harry opent één oog.
"Lou..?" Zijn stem klinkt heel erg laag en nog extra hees waardoor een rilling over Olena's rug gaat.
Louis staat op en gaat op Harry buik zitten, waardoor een 'mppf' zijn mond verlaat.
"Sorry..!" Zegt Louis onschuldig waarna hij een zoen op zijn lippen drukt. Liam schud lachend zijn hoofd. "Lovebirds"

Een aantal dagen later wordt Olena wakker in een leeg bed. Niall is al wakker. Ze staat op en hoort nog iemand zachtjes snurken. Ze duwt de deur open en merkt dat het Louis is, die nog slaapt. Ze gaat verder naar de woonkamer in de tourbus en merkt dat iedereen weg is. Op tafel liggen een paar papiertjes die ze vastneemt.
Ben even met Niall naar de stad. Hij moet zijn gedachten wat verzetten.
X H.

Olena bijt op haar onderlip als ze het gelezen heeft.
Paul wou dat Zayn en ik nog even onze stukken wouden gaan inzingen. We zijn gemakkelijk twee uurtjes weg.
L.

Olena zucht even. Alleen met Louis op een tourbus dus.
"Surprise!"
"Aaah!" Olena gilt het uit als ze plots twee handen in haar zij voelt.
"Louis, gek!" Louis grijnst als hij Olena's geschrokken gezicht ziet.
"Waar is de rest?" Vraagt hij waarop Olena de briefje in zijn handen drukt. Olena laat haat blik over hem glijden. Zijn shirt hangt strak rond zijn lichaam en hij heeft enkel een boxer aan.
"Ohw, zo zit het! Meneer laat mij alleen in een koud bed om te gaan wandelen met Niall. Wel, wel, wel.." Tegen zichzelf mompelend zakt hij neer in een zetel.
"Wat is er?" Vraagt Olena lachend terwijl ze op Louis' schoot gaat zitten. Louis schud zijn hoofd en legt de briefjes weg. Met een glimlach kijken ze elkaar aan.
"Ik ben echt blij dat je mee bent" zegt Louis plots.
"Ik ook" antwoord Olena terwijl ze in Louis' ogen helemaal verdrinkt. Langzaam komen hun gezichten dichter bij elkaar en voelt Olena zijn lippen op de hare. Meteen trekt ze haar hoofd weg, waardoor Louis haar vragend aankijkt.
'Harry en Niall...' denkt ze bij zichzelf, maar schud dan haar hoofd en drukt onverwachts haar lippen op Louis' lippen, waardoor hij achterover valt in de zetel. Een grinnik verlaat Olena's mond wanneer ze bovenop zijn borst ligt.
Louis begint overal in Olena's gezicht zoentjes te drukken terwijl Olena langzaam met haar hand onder zijn shirt gaat.
"Lala, wil je dit?" Fluistert Louis met een hese stem. Even schieten allemaal gedachten door haar hoofd, maar uiteindelijk knikt ze.
"Zeker van?"
"Maak me niet zo onzeker.." Fluistert ze terug in zijn oor waarna ze Louis' shirt uittrekt. Met een blik vul lust, maar ook liefde kijkt Louis Olena aan. Hij duwt Olena wat omhoog en tilt haar op waardoor ze haar benen rond zijn middel slaagt. Terwijl hun tongen een spel om dominantie spelen gaat Louis richting de kamer en legt Olena rustig op het bed neer. Hij komt boven haar hangen en door haar dunne jogging, die ze als pyjama gebruikt, voelt ze iets tegen haar bovenbeen drukken. Meteen spannen alle spieren in haar lichaam zich aan en stopt ze de zoen.
"Wat is er?" Fluistert hij zachtjes.
"Ik.."
"Ben je nog maagd?" Raad Louis. Traag knikt Olena met haar hoofd.
"Ben je er zeker van dat je dit met mij wel wilt dan?"
"Lou, alsjeblieft. Ja. Heel graag. Ik.. Ik weet alleen niet hoe.." Het laatste mompelde ze eerder. Louis laat zijn vingers over haar wang glijden een kleine glimlach siert zijn lippen.
"Ik help je wel.." Fluistert hij in haar oor, waarna hij zijn tong over haar oorlel laat gaan. Olena huivert en laat haar vingers rond de contouren van zijn tatoeages gaan.
Louis laat zijn handen traag onder haar shirt gaan, waardoor kippenvel op Olena's huid achterblijft. Louis vraagt toestemming en Olena knikt. Hij trekt haar shirt uit, maar doordat ze net uit haar bed is heeft ze geen bh aan. Langzaam laat Louis zijn handen over haar volle borsten glijden en een onverwachte kreun verlaat Olena's mond. Meteen klapt ze haar mond terug dicht en drukt ze haar lippen stijf op elkaar.
"Laat het gaan.." Zegt Louis tegen Olena's zachte huid, waarna hij zijn tong over haar kei harde tepels laat glijden. Olena laat haar kreunen dan ook gaan en ze klemt Haar vingers in Louis' haren. Het voelt zo goed.
Met een spoor van kusjes gaat Louis naar beneden en blijft hangen boven Olena's jogging. Van onder zijn wimpers kijkt hij haar aan en ziet haar duidelijk slikken, waarna ze toch langzaam knikt. Louis knoopt de touwtjes los en laat langzaam Olena's jogging over haar heupen glijden. Omdat ze net uit haar bed is heeft ze dus ook geen slipje aan. Olena sluit haar ogen en schrikt als ze plots zijn zachte vingers over de binnenkant van haar been voelt glijden. Langzaam gaan zijn vingers omhoog en komen ze aan bij Olena's gevoelige plekje. Louis' lenige vingers vinden haar clitoris waardoor ze voor een seconde haar adem inhoudt.
"Ontspan.." Fluistert Louis waardoor Olena even huivert, maar toch probeert te ontspannen. Kriebels schieten door haar onderbuik waardoor ze een kreun niet kan onderdrukken.
Ze spert haar ogen wijd open als ze iets bij haar voelt binnenkomen. Louis' vinger beweegt hij ritmisch in en uit haar, waardoor kreunen hun weg naar buiten vinden wanneer hij een tweede vinger toevoegt. Een overheerlijk gevoel bevindt zich in Olena's onderbuik als Louis nog een derde vinger toevoegt en die begint te bewegen. Olena voelt al haar spieren aanspannen en ze klemt haar vingers vast in het laken. Plots zijn Louis' vingers weg en verlaat een grom Olena's mond.
Ze kruipt omhoog en ziet Louis grijnzen.
Louis geeft haar een zoen terwijl Olena langzaam met haar handen naar beneden gaat. Boven zijn boxer blijft ze hangen.
"Wil je?" Fluistert Louis en traag knikt Olena. Louis trekt zijn boxer uit en Olena's mond valt bijna open. Hij is echt huge. Louis neemt haar hand vast en klemt haar vingers strelen langzaam zijn volledige lengte.
Een grom van heel diep binnenin verlaat Louis' mond wanneer hij Olena achteruit duwt op het bed, waardoor Olena onschuldig giechelt, maar onmiddellijk is haar gegiechel weg als Louis zijn lippen op de hare drukt en zich tussen haar benen legt. Olena sluit haar ogen en slikt moeilijk.
"Kijk me aan.." Zegt Louis met een lage, vreselijk sexy stem. Olena opent haar ogen en kijkt hem bang aan.
"Ontspan.." Fluistert hij zachtjes in haar oor waarna hij heel langzaam bij haar binnengaat. Een pijnlijk gevoel schiet door haar onderbuik waardoor een traan over haar wang rolt. Meteen stopt Louis en kijkt hij haar aan.
"Ik doe je pijn.." Zegt hij.
"Nee. Lou, ga verder. Please"
Louis zoent Olena intens en gaat dieper bij haar naar binnen, waardoor een soort gepiep Olena's mond verlaat. Louis zoent Olena's tranen weg wanneer hij helemaal in haar zit. Langzaam begint Louis te stoten en Olena's mond zakt open van genot.
"Ooh!" Louis begint harder en harder te stoten waardoor de kamer wordt opgevuld door kreunen en gehijg. Opnieuw zoenen ze elkaar en Olena bijt op Louis' onderlip wanneer ze haar orgasme voelt aankomen.
"Ja.. Ja!" Louis blijft steeds sneller gaan en Olena komt heerlijk klaar. Louis gaat door tot hij Olena's naam schreeuwt wanneer hij klaarkomt. Louis laat zich naast Olena zakken en drukt zijn lippen op haar slaap.

~Een aantal weken later~

"Lala?" Olena kijkt op als Liam naar haar vraagt.
"Kan je even?"
Olena kijkt hem vragend aan, maar volgt hem dan naar buiten.
"Li, wat is er?"
"Ik ga niet rond de pot draaien. Olena, wat speelt er tussen jou en Louis?"
Olena's ogen worden groot.
"Hoe.. Hoe..?"
"Tussen Louis en Harry gaat het steeds slechter en jij en Niall doen ook al zo raar de laatste tijd. Wat scheelt er?"
Olena zucht en kijkt de andere kant op.
"Lala?" Zijn stem klinkt zo streng, maar tegelijk ook zo vriendelijk dat ze niet langer kan liegen.
"Ja, ik heb seks gehad met Louis en ja, ik hou van hem. Nu goed?" Meteen vervloekt ze zichzelf dat ze zo was uitgevlogen tegen Liam.
Ze kijkt Liam aan, maar deze kijkt helemaal niet naar haar, maar naar iets achter haar. Olena draait haar om en ziet Niall in de deuropening van de tourbus staan.
"Ik wist dat er iets was.." Mompelt hij.
"Niall, echt waar. Het spijt me. Ik.."
"Nee. Ik wil al je verhaaltjes niet horen. Ga met Louis en hou van hem, maat als hij je kwetst hoef je bij mij niet te komen huilen." En met een harde klap slaagt de deur terug dicht. Verstijfd kijkt Olena voor zich uit terwijl binnenin de bus een derde wereldoorlog uitbreekt tussen Niall, Louis en Harry. Niets begrijpend komt Zayn naar buiten.
"Wat hebben die voor?"

~ 4 jaar later ~

De derde wereldoorlog werd gestaakt en Niall en Harry hadden er, na veel moeite, toch vrede mee dat Olena en Louis samen waren. Ze waren schattig en lief samen en de fans vonden het eerst jammer, maar dat veranderde stilaan.

En vandaag staan ze hier, in de kerk. Hand in hand en de ringen, die hun altijd met elkaar zullen verbinden rond hun vinger. Familie en vrienden zitten in de kerk. En ja, ook Harry en Niall. Ook al had Niall het er in het begin heel lastig mee. Hij wilt ook gewoon dat Olena gelukkig is.
"En dan mag u nu de bruid kussen"
Ze de priester, waarna Louis zonder pardon zijn lippen op die van Olena drukt.

Reageer (3)

  • HorrorxHoran

    asdfghjkl <3 asddffgdfgklsjglasdfsjad <3 Perfect!!! Ik ga er nog een aanvragen xx

    1 decennium geleden
  • agirlx

    en beterschap!

    1 decennium geleden
  • agirlx

    it's still sad for Niall and Harry ;(

    and that picture ..
    Niall should have more solo's! and Louis to! they've so less solos! :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen