Heey guys, ik ga naar 1D in Amsterdam arena op 24 juni! wie gaat er ook? btw ik had dit hoofdstuk bijna af, toen heb ik wattpad geupdate ( Idk hoe je dat schrijft) en toen was ik het hoofdstuk kwijt, dus moest ik opnieuw beginnen. Ik werk nu trouwens met p.o.v.'s voor:

-Niall

-Melissa

-Harry

xx





Niall p.o.v

'Niall, what's up? Where are you going?' Zayn komt de trap af stormen. Shit! Ik dacht dat de jongens nog sliepen.
'Ehm, ik ga even langs bij een vriend van me.' Eigenlijk loog ik niet, of wel, zou ik haar al een vriend kunnen noemen?
'Here in the Netherlands?' Vraagt Zayn achterdochtig
'Yes.' Antwoord ik kortaf en loop snel de deur uit.
Het zou ongeveer 2 uur rijden zijn en ik ging met een taxi.
Ik was zo nerveus, zou ze echt mijn prinses zijn?
Als de taxi aan komt rijden stap ik snel in, ik zie al de paparazzi aankomen, ugh, dit wordt nog een lange dag.

Harry p.o.v.

Wat was er vandaag met Niall? Gisteren was hij al afwezig, maar nu weet ik zeker dat hij een geheim voor ons heeft. Zal ik hem een smsje sturen? Naja, proberen kan altijd.

Hey nialler,
What was wrong? You can tell me everything! I won't tell it to one of the other boys.
Pleasss let me know what is wrong!
Xx hazza

En... Verstuurd. Ik hoop dat hij reageert, ik kan er niet tegen als ik weet dat iemand een geheim voor me heeft. Ik zal de andere jongens maar eens wakker gaan maken.


Niall p.o.v.

Ik ben er bijna, nog tien minuten rijden. Ik zal Melissa alvast een smsje sturen.
Als ik mijn telefoon aanzet zie ik dat ik een sms bericht heb.
Van Harry.

Hey nialler,
What was wrong? You can tell me everything! I won't tell it to one of the other boys.
Pleasss let me know what is wrong!
Xx hazza

Hmpf, ik ga het hem echt niet vertellen, ik negeer het smsje wel gewoon.
Snel stuur ik een smsje naar Melissa.

Hey babe, I'm there in like a half hour. See ya soon! Xx nialler

Ik zet give me love van Ed Sheeran op. Ik kan niet wachten om mijn prinses te zien.

Melissa p.o.v.

*you're insecure don't know what for*
Langzamerhand wordt het tijd voor een nieuw alarm liedje.
Ik loop naar mijn klerenkast en kies een kort only broekje, een hollister topje en Vans.
Ik doe mijn haar in een knot en poets mijn tanden.
*triiiiiiiiiiinnnggg*
De deurbel gaat, is Niall zo vroeg? Ik moet nog eten.
Ik ren de trap af en struikel zowat over de treden.
Ik trek de deur open en kijk verbaast naar Sterre die me vrolijk aan staat te kijken.
'Allllooooo mevrouw, ik kom mezelf bezorgen, dat is dan honderd miljoen euro alstublieft.'
Whuuut? Oh ja, shit, ik had ook met Sterre afgesproken.
'Hoi Strerre, nee, ik zou je gratis krijgen, ik heb je gewonnen met zo'n actie' (ik weet het dit slaat nergens op, ik heb namelijk een super goede smaak voor humor *kuch kuch*. :) )
'Tssss, je raad nooit wat er is gebeurt, Niall volgt ons op twitter!' lacht sterre.
'Echt? Maarehm, ik verwacht nog iemand anders, je zal zo wel zien wie.'
'DOE NIET ZO GEHEIMZINNIG!' Schreeuwt sterre onverwachts in mijn gezicht.
'Haha, je ziet zo wel wie ik bedoel, kom binnen'
Ik zet MTV op en pak een boterham met Nutella. (Ja ik ben Nutella verslaafd.)
'Sterre, ik moet je iets vertellen.'
'Wat?'
'Beloof je het niet door te vertellen?'
'Zelfs niet aan Daphne, Eline en Floris?'
'Nee, het blijft tussen ons.'
'Okeeeeee, zeg het nou!'
'Niall komt zo, bij de meet and greet heeft hij me zijn nummer gegeven, en we hebben geappt enzo, en we hebben afgesproken dat hij zo langskomt.' Ratel ik aan een stuk door.
*ping*
Ik kijk op mijn mobiel.
'Oh, en nu heb ik een smsje van hem.'
'Laaaat zien!' Schreeuwt Sterre en trekt mijn mobieltje uit mijn handen nog voordat ik het smsje zelf heb gelezen.
'Oehhhhlala'
'Wat schrijft hij?' Vraag ik nieuwsgierig.
Ze geeft me mijn mobieltje.

Hey babe, I'm there in like a half hour. See ya soon! Xx nialler

Snel sms ik terug.

Hey nialler,
Can't wait! My bff is here too, do you mind?
Xx
Melissa




Hey people,
Sorry dat ik dit hoofdstuk zo laat post, maar ik was erg bezig met school en mijn nieuwe, super schattige hondje <3
Comment pleas als je naar het concert gaat ( als je niet gaat mag je natuurlijk ook comment-en)
Xx
Elise

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen