Hey kiddoooooos!

Het begin is het verhaal weer vanuit Niall geschreven, daarna vanuit Melissa, en daarna weer vanuit Niall en dan weer vanuit Melissa. Ik hoop dat julie het begrijpen hehe.

Vote pleas!! En reageer, dan maak je me heel happy :)

Xx

Elise




Het is zo vreemd, ik voel me veel nerveuzer dan anders.

Als afleiding kijk ik nog even snel op twitter.

'@niallersgirl3769: oh my god, I'm going to 1Ds concert tonight, aaah, I'm so exited! Cant wait till I can see @NiallOfficiall'

'@1Dstolemyheart1997: Hey @NiallOficiall, I love you sooooooo much, pleas follow me! i'm you BIGGEST fan!'

'@Marcelsbutton37: '@NiallOfficial Hey Nialler, how are you? When will you do a twitcam again? I hope it will be soon. Xx'

'@Meliss1998: Yeey, It's my B-day! I got some great presents from my friends, and I go to the 1D concert tonight! Maybe @NiallOficiall will see me in the crowd, I hope so.'

Er ging een rilling door me heen. Ik keen even op het profiel van @Meliss1998, en besloot haar te volgen.

Ik wou net naar haar foto's kijken toen liam me riep.

'Niall, c'mon, we have to practise one more time!'

'Ik kom!' Schreeuw ik en leg mijn Iphone in mijn koffer.


Ik zit nog net in de auto als ik een melding krijg.

Ik kijk snel, het is een twitter bericht, ik kijk dalijk wel.

'Oké, doe voorzichtig en veel plezier!' Zegt mijn moeder als we uit de auto zijn gestapt.

'Dankuwel mevrouw Brandson.' Zegt Floris beleefd.

Ik schiet in de lach, mevrouw Brandson, echt waar?

Als we voor de gesloten deur sta te wachten schiet me opeens te binnen dat ik een melding had.

Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en kijk wat het was.

Een nieuwe volger, even kijken.

Oh my god! Niall volgt me!

'Wat is er?' Vraagt sterre als ze me op twitter ziet kijken.

'Oh, ik had gewoon een nieuwe volger.'

'Wie?' Vroeg sterre nieuwsgierig

'Niall' zeg ik zachtjes.

'Wat? Serieus?' Schreeuwt ze over het hele plein (nou ja plein, het stuk voor de deuren.)

Ik lach maar.

Als de deuren open gaan beginnen sommige meiden al te gillen.

Ik ben normaal niet zo van het gillen, als ik nerveus ben lach ik altijd, dat is een van mijn vreemde gewoontes.

Sterre trekt me mee naar binnen. De rest komt achter ons aan.

We moeten nog zeker een half uur wachten dus ik pak mijn mobieltje.

'Hey Niall, thanks for follow me, I'm at the first row at this concert, how are you?'

Zal ik hem versturen? Nee, toch maar niet, dalijk vindt hij me irritant en ontvolgt hij me.

Als de lichten uitgaan kijk ik gespannen naar het podium.

'Omg, het begint!' Schreeuwt Sterre net op het moment dat iedereen stil is.

Opeens springen de jongens het podium op en beginnen Best Song ever te zingen.


Als we best song ever hebben gezongen kijk ik naar het publiek.

Opeens zie ik een meisje met lang, bruin haar en blauwe ogen.

Zij is het, She is my princess.

Ik moet het concert afmaken, ik zal haar wel weer zien bij de meet and greet.

*bij de meet and greet* (sorry, ik kon niks meer tijdens het concert bedenken.)

*bliep* hé, een twitter melding, na deze groep meiden zal ik wel even kijken.

Oh ja, het is @Meliss1998, ik zou nog naar haar foto's kijken.

Als ik naar haar profielfoto kijk kijg ik een brok in mijn keel, zij was het meisje, zij was mijn prinsses, snel kijk ik wat ze me had getweet.






Ik kon mijn oren niet geloven toen Harry zei dat er na het concert nog een meet and greet was.

Ik stond ongeveer midden in de rij en zal nog wel een tijdje moeten wachten.

Verveeld kijk ik op twitter.

Zal ik Niall toch een berichtje sturen?

Ach, wat heb ik te verliezen, ik heb er niks aan dat hij me volgt als ik niet prive met hem kan praten

'Hey nialler, how are you? I'm in the row for your sign now :)' verstuurd.

Na vijf minuten heeft hij gereageerd.

'Hey Melissa, If you say apple-pancake to me I know it's you! Can't wait to see you :)'

OMG! Hij heeft gewoon gereageerd, typisch Niall, apple pancake, hehe.

Als ik aan de beurt ben moet ik eerst langs Harry.

'Hey darling, do you want a sign?' Vraagt hij

'Ja, graag' zeg ik en geef hem mijn 1D notitie boekje.

'Dankje' zeg ik terwijl Harry alweer bezig is met Sterre.

Liam is de volgende.

'Hey, hoe vond je het concert?' Vraagt hij terwijl hij mijn agenda signeert.

'Geweldig!' Schreeuw ik glimlachend.

'Mooi, take care!'

Nu komt Louis.

'Hey babe.'

'Hey Boo Bear.'

Nu zayn.

'Hi, I'm zayn.'

'Dat wist ik al, hehe.' Glimlach ik

Hij kijkt me lachend aan.

Ok, nu Niall, als hij me aan kijkt zeg ik snel 'apple-pancake'.

Zayn kijkt ons vreemd aan, maar Niall geeft me een knuffel.

Ik zie dat hij meer in mijn agenda schrijft dan alleen een handtekening.

"Hey Melissa, Happy B-daaaaay! Listen, I know you're my princess, I hope you know I'm you know I'm your prince. Here is my number: ********** . I hope you will call me and don't post my number at Twitter. Xx Nialler"

Sterre kijkt me nieuwschierig aan 'Wat schreef Niall?'

'Alleen een handtekening' loog ik, voorlopig hou ik het voor mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen