'Niall! Get of!' Schreeuwde Harry.

'Geef mijn chips dan!'

'Die zijn niet alleen voor jou!' Stribbelde Harry tegen

'Welwaar! Jullie hebben chocola gehad! Dus geef nu die chips of ik bijt je hand eraf!'

'Goed dan!'

'Yes!'

Harry gooide de zak chips naar me.

'Lads?'

'Ja niall?'

'We hebben vanavond toch alleen maar een concert? Ik heb zo'n vreemd gevoel.'

'Ja, we hebben alleen een concert, en daarna een surprise meet and greet, misschien is dat het, onze eerste meet and greet naa een concert.' Antwoord zayn.

'Ik denk het.'




Sterre, Daphne, Floris en Eline zitten ongeduldig op de schoolbanken.

'Vertel nou wat de verassing is!' Zegt Eline ongeduldig.

'Oké, we gaan naarAmsterdam.'

'Om te shoppen?' Vraagt floris die er blijkbaar niet echt zin in had om met vier meisjes door Amsterdam te lopen.

'Nee, om naar het one direction concert te gaan!'

'Aaaaaaaaaaaaa' gillen Eline, Daphne en sterre.

'Leuk.' Zegt Floris super droog in vergelijking met de rest.

Ik wist wel dat hij niet zo van 1D hield, maar het was gewoon lachwekkend om hem mee te kunnen nemen naar hun concert.

De lessen leken zo lang te duren maar eindelijk sta ik in mijn kamer met Sterr, Daphne en Eline te kijken wat we aan zullen doen.

Eline zou voor de Zayn look gaan en Daphne voor de Louis look. Sterre zou een one direction jurkje aandoen.

Nu ik nog.

'Wat dachten jullie van dit broekje met dit t-shirt?' Vraag ik.

'Per-fect' gillen de meiden

Het is een wit broekje met een rood Hollister t-shirt.

Ik doe gewoon mijn Nike-Gympen aan.

*Triiiiiiiing*

De deurbel gaat, het is Floris.

We vertrekken om 6 uur.

Ik heb mijn twee 1D CD's meegenomen en mam had ze super hard opgezet in de auto.

'IF YOU DONT WANNA TAKE IT SLOW, AND YOU JUST WANNA, TAKE ME HOME' zingen we allemaal mee.(Ja, zelfs Floris)

We zouden in Amsterdam nog even langs de MC Donalds gaan.

'Ik heb er zo'n zin in!' Schreeuwt Sterre zodat bijna iedereen in de mac het kan horen.

'Oh ja, je cadeautjes!' Zegt Daphne opeens en haal een cadeautje uit haar tas.

Er zit een lolly en kauwgum op.

'Alstjeblieft!'

'Dankuwellll!'

Snel pak ik het uit.

Het is een 1D dekbed overtrek!

'Zo kan je met Niall slapen' ze geeft me een knipoog.

'Hehe' lach ik

Floris geeft me een klein doosje.

Ik maak het open.

Er zit een kettinkje in met een 1D infinity teken (Je weet wel, zo'n infinity teken met directioner erin geschreven) .

'Awww, die wil ik echt al heel lang.'

Floris glimlacht naar me.

'Oké, nu mijn cadeau.' Zegt Sterre opgewekt.

Ze geeft me een lang cadeau.

Verbaast kijk ik ernaar, ik heb geen idee wat het kan zijn.

'Maak het dan open!' Schreeuwt sterre zo hard dat ik bijna zou zweren dat one direction, waar ze ook zijn, het zou kunnen horen.

Nieuwsgierig maak ik het pakketje open.

Het is een lijst met 7 foto's van mij en sterre erin toen we rond de 8 jaar waren.

'Oh my god, echt super bedankt sterretje!'

Mijn moeder kijkt glimlachend toe.

Ze gaat trouwens niet mee naar het concert, gelukkig.

'Oke, vergeleken met de anderen heb ik een best saai cadeau geloof ik.' Zucht Eline.

'Ach, alles is leuk! Als het maar niks van the wanted is.' Zeg ik glimlachend.

'Dan moet ik je teleurstellen, nee hoor. Hehe.' (Hehe is trouwens hetzelfde als haha, ik vindt lachen alleen meer op hehe klinken :))

Ik krijg een zakje van de six in mijn handen geduwd.

'Oeeeh! I love The Six!' Schreeuw ik.

Snel maak ik het zakje open.

Er zit een horloge ik met kattenoortjes en een kattengezichtje.

'Oh my god, zo cutttteee!' Schreeuw ik.

'Bedankt allemaal!' Ik geef snel iedereen een knuffel.

Als we klaar zijn met eten rijden we verder naar het Ziggo dome.




Hey guys!

Dit was een heel kort hoofdstuk, maar ik wou het concert in een keer doen, en dat komt hierna.

Dus, kan ik 5 votes krijgen? Ik weet niet of ik het dan al af heb, maar dan zal ik in elk geval meer opschieten :)

Xx

Elise

P.S. Weet iemand miss wanneer je op welke site 1D where we are/midnight memories tickets kan kopen? Loveu xx

P.P.S Zal ik het Engelse in het Engels of half nederlands half engels doen? Xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen