Foto bij 011

Ik liet mijn jurkje over mijn lichaam glijden en stak mijn voeten in mijn bruine sandaaltjes. Ik gooide mijn haar los over mijn schouder en keek tevreden in de spiegel. Vannacht had ik eindelijk is lekker geslapen en stond nu klaar om zo met Harry en Liam de stad in te gaan. Ik opende mijn slaapkamerdeur en zag in mijn ooghoek dat de deuren van Liam en Harry al open stonden. Die van de andere waren nog dicht, die zullen dus nog wel met hun ogen dicht liggen. Ik liep de grote deur door naar de woonkamer waar ik de twee jongens zag zitten. ‘Goedemorgen’ Liam stond op en drukte een kus op mijn wang. ‘Morgen’ mompelde ik met mijn ochtendstem terug en keek naar Harry die er weer verdomd leuk uitzag. Ik wierp Harry een glimlach toe, iets in mij hield mij tegen om Harry ook een knuffel te geven. Ik liep achter Liam en Harry de deur uit en zag twee bodyguards al klaar staan. Ik slikte moeilijk en keek naar Liam die mij een bemoedigende glimlach toewierp. ‘Het zal niet druk zijn’ mompelde hij zacht, maar toen de liftdeuren open schoven zag ik buiten honderden, misschien wel duizenden meisjes staan die meteen keihard begonnen te gillen bij het aanzien van de twee jongens. ‘In de stad is het een stuk rustiger’ stelde een beveiliger ons gerust en ik haalde diep adem toen we door de deur naar buiten liepen. Meteen sloeg een beveiliger een arm rond mijn middel en van angst pakte ik ook zijn hand vast. Ik keek met verbaasde ogen naar de meisjes die de jongens haast besprongen en wist niet hoe snel ik in de auto moest springen.

Ik haalde gerust adem toen ik inderdaad zag dat het in de stad rustig was. De meeste meisjes moesten ook gewoon naar school vandaag en omdat het nu pas tien uur was, liep er bijna niemand door de lange winkelstraat. ‘Dit is een leuke winkel’ met een grijns draaide ik mij om naar de jongens. Ik haakte mijn beide armen in die van de jongens en stapte de eerste beste winkel in waar ik het meisje achter de balie vrolijk begroette. ‘Ik ben bij de dameskleding’ riep ik ze toe en duwde ze naar de mannenrekken, terwijl ik mij voegde bij de kleren voor de vrouwen. Ik neusde wat door de rekken met soms een leuk kledingstuk ertussen, alleen de prijzen waren voor mijn budget veels te hoog. ‘Olivia!’ gilde Harry door de winkel en meteen waren de blikken van de andere mensen in de winkel op mij gericht. Ik liep meteen door naar de kleedkamers waar ik Harry voor de spiegel zag staan. ‘En?’ vroeg hij vragend en ik keek hem aan. Wat zag hij er weer goed uit, een strakke spijkerbroek, een leuk shirt erop met daaronder laarsjes de hij tot nu toe vaak aan had gehad. ‘Vraag het aan Liam’ mompelde ik en keek naar Liam die ook het pashokje uitstrompelde. ‘Ik wil het van een meisje horen. Die weten tenminste wat van mode’ ik keek met een schuin oog naar Liam die een grijns op zijn gezicht toverde. ‘De laarsjes passen goed bij je lange benen, de strakke broek valt precies goed rond je lichaam. Het shirt past goed bij je blauwe ogen en je bruine krullen’ ratelde ik aan één stuk door en voelde dat ik begon te blozen. Ik keek op naar Harry die er ook wat roder uitzag, terwijl ik Liam hard hoorde lachen. ‘Op naar de volgende winkel’ probeerde ik mij uit deze situatie te redden en liep alvast naar buiten om wat verkoelde lucht binnen te krijgen.

‘Probeer dit jurkje’ ik keek verbaasd op naar Liam die een JURKJE in zijn hand omhoog hield. Na tientallen winkels in en uit te zijn geweest hadden de jongens weer een paar leuke kleren erbij voor in de klerenkast en na lang zeuren van Liam die zei dat Danielle dit winkeltje helemaal geweldig vindt in Londen zijn we hier ook maar naar binnen gelopen, maar bij het zien van de prijzen had ik al snel een zwaar hoofd erin. Ik kon er niks tegenin brengen, want werd het pashokje al ingeduwd door Liam met het jurkje in mijn handen.

Enkele minuten later schoof ik het gordijn weer open en keek naar de twee jongens die op de bank waren gaan zitten. Hun mond viel van verbazing open en ik keek verschrikt naar mijn jurkje. ‘Het is lelijk hé. Ik heb het figuur er niet voor’ zei ik meteen en wilde mij al omdraaien naar de kleedkamer. ‘Je ziet er prachtig uit’ mompelde Liam en ik keek op. Harry die mij ook in zich opnam en draaide mij daarna om in de spiegel waar de stof vloeiend langs mijn lijf viel en de pumps die er precies bij paste. Mijn blik viel op het prijskaartje en hield het tussen mijn vingers waar ik al meteen diep zuchtte. ‘Dit gaat te ver boven mijn budget, echt waar’ zei ik meteen teleurgesteld. ‘Ik heb genoeg andere leuke jurkjes bij voor het etentje van vanavond’ zei ik tegen de twee jongens. ‘Ik betaal het jurkje voor je’ zei Harry simpel en ik schudde meteen mijn hoofd. ‘Dat kan ik niet aannemen Har.. Hij is té duur’ ging ik in de verdediging. ‘Miss?’ Harry stond op om de vrouw te kunnen zien. De vrouw in de winkel keek op. ‘Kan je dit jurkje met de pumps zo voor ons inpakken?’ ik keek weer terug naar Harry die zijn blik ook weer verplaatste naar mij. ‘Je bent een idioot’ dit keer trok ik hem wel in een knuffel. Zijn warme sterke armen rondom mijn middel gaf mij een warm gevoel van binnen. Zijn aftershave rook heerlijk en zijn shampoo van zijn haren drong ook diep in mijn neus binnen. Ik merkte al meteen dat ik hem net wat te lang vasthield en liet hem daarom ook maar snel los. Ik keek naar Liam die gelukkig niks doorhad en daarna weer terug naar Harry die ook niet goed wist wat te doen. ‘Ik ga maar even mijn normale kleren aantrekken..’ mompelde ik en liep voor de tweede keer vandaag met een rood hoofd terug het pashokje in.

Ik hoop dat jullie dit hoofdstukje weer geslaagd vinden. Na een héle lange week had ik eindelijk weer tijd om te schrijven!

Liefs x

Reageer (10)

  • Harryloverxx

    Volgens mij had hazz groene ogen maardat boeit niet want het was een zuper uber leuk stukje ;) xx snel verder ~(^.^~) (~^.^)~

    1 decennium geleden
  • JLove1D

    verderrrrrr

    1 decennium geleden
  • Smile2UrLife

    jeeeeee xx

    1 decennium geleden
  • MYxLoubear

    Teehee me Likeee <3 cutiepetuties :$ yaay :)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Awh lief!!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen