'Mam, vindt je het goed dat ik mijn kamer wat leuker ga maken? Ik wil het wat meer kleur geven.'
'Dat is goed, maar ga je ook nog de muren schilderen? Dan gaan we zo even naar de stad om verf te halen, dan kunnen we daarna gaan shoppen.' Ze lacht.
'Ja! Leuk mam!'

Ik heb mijn kamer en beetje opgeruimd. Daarna ga ik met mijn moeder naar de stad en parkeren we de auto op een grote parkeerplaats. We betalen met het parkeerautomaat en lopen dan naar het winkel centrum.
Stiekem hoop ik dat ik die jongen nog tegen zou komen.
Ik voel me nog steeds zo stom dat ik me niet heb voorgesteld.
We gaan een winkel binnen en zoeken de afdeling van het verf.
'Wat voor en kleur had je in je gedachten?'
'Ehm… Roze en Zwart!' Als we iets hebben gevonden lopen we naar de kassa en rekenen af. Daarna gaan we zoeken naar kleding.
In het centrum kijk ik zoekend om me heen naar kledingwinkels.
Kledingwinkels zijn er genoeg... Dan ineens staat er een grote lach op mijn gezicht als ik de H&M zie.
'Daar gaan we naar binnen!' Ik trek haar mee de H&M binnen en we zoeken samen naar leuke kleding. Zoveel leuke kleding.
Als ik eindelijk een leuke outfit heb gevonden pas ik het en kijk daarna in de spiegel. Ik heb een leuke skinny-jeans met een stoere print aan en daar over een los shirtje met een lichtroze kleur waar af en toe vage gekleurde vlekken op zitten. En daar over een stoer spijkervestje.
Ik bekijk me met een lach in de spiegel.
'Dat is leuk!' roept mijn moeder enthousiast. Ik knik.
'Inderdaad!' Ik bekijk de outfit nog eens goed.
'Nemen?' vraagt mijn moeder kortaf. Ik knik heftig en ik stap daarna het pashokje weer in.
Verder heb ik ook nog een leuke ketting uitgekozen. We rekenen af en lopen de winkel weer uit. We besluiten weer naar huis te gaan en lopen naar de auto. We rijden naar huis en stappen daarna de auto uit en lopen naar binnen. De jongen heb ik helaas niet gezien...

Alle spullen dat ik heb gekocht breng ik naar mijn kamer.
Mijn kleren hang ik in de kast. Ik heb best veel kleren eigenlijk... Alicia zei dat ik altijd alle nieuwe trends meteen wilde hebben. Sommige dingen kan ik me nog herinneren... Ik wandelde met haar door het winkelcentrum en waren opzoek naar leuke kleding. Toen zag ik meteen allerlei nieuwe trends en wilde ik het meteen kopen. Ik sleurde haar meteen de winkel in en paste kleding. Daarna kwam ik de winkel uit met drie grote tassen en Alicia met één tas. Ik zucht een keer en kijk dan rond.
Ik heb posters ingelijst en met spijkertjes en een hamer de muur in getimmerd. Verder nog wat fotolijstjes van mij en Alicia en foto's van mij en mijn familie.
De muren worden nog wel een keer geverfd. Mijn kamer ziet er in ieder geval al wel beter uit.
'We gaan eten Taylor!' roept mijn moeder van beneden.
'Ik kom er aan!' roep ik en storm meteen de trap af. In de keuken dek ik de tafel en haal icetea uit de koelkast. Ik pak twee glazen en zet het op tafel. Mijn moeder zet het eten op tafel.
'Lekker, pannenkoeken!'
Mijn moeder lacht en gaat tegen over me zitten.
'Eet smakelijk.'
'Bedankt, jij ook!'


Haha, ik heb toch nog even een nieuw stukje er bij gedaan;p x

Reageer (1)

  • NxG236

    begin is wel beetje saai maar denk dat later leuker wordt dus verder plzz ;) (yeah) XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen