Losing trust - 064
Wat denken jullie dat er in het volgende hoofdstukje gebeurt ? Laat je idee achter in een reactie Zou ik heel leuk vinden hihi >.<
Ik werd met knallende koppijn wakker en greep dan ook gelijk naar mijn hoofd toen er een pijnlijke steek doorheen ging. Ik wilde uit bed klimmen maar de pijn werd erger. "Ho ho ho ho terug jij" ik keek opzij en zag Jake in de bank zitten met een bezorgde blik. "W-w-wat is er gebeurd?" kreunde ik en liet meer zakken op het matras. Ik keek de kamer rond en zag dat ik in de woonkamer op de twee matrassen lag. Wat wilde ik graag dat Harry hier nu was, dat hij bij me in de woonkamer lag en zorgde dat de pijn weg ging in plaats dat ik hier met Jake was. Jake was aardig hoor maar er was iets vaags en ik kon niet plaatsen wat en dat frustreerde me verschrikkelijk. "Toen we met het matras van de trap afgingen knalde je met je hoofd tegen een kast. Ik had je nog gewaarschuwd maar het leek net of je in een soort trans was." hij reikte me een glas aan met aan aspirine en ik nam het dankbaar aan. Ik deed de aspirine in mijn mond nam een paar grote slokken en slikte hem toen door. "Voel je je oké?" "Ja ik voel me prima zo'n harde klap was het." "Hallo?! Je viel flauw dat betekent niet dat het maar een klein klapje was hoor" riep hij verbaasd en ik moest even lachen om zijn hoofd. "Zullen we mijn plan maar gewoon doorzetten en een filmavond houden?" vroeg ik en ging rechtop zitten. "Prima plan."
Ik liep naar de kast met alle films. 'Welke films had Harry eigenlijk?' bedacht ik me ineens en zocht de kast door. Comedy, romantiek, horror, drama, actie. "Wat wil je? Romantiek of Horror?" "Doe maar een romantische film" zei hij met een knipoog en ik moest even lachen. Ik pakte 'The Vow' en stopte die in de blueray speler. Ik kroop weer terug naar het matras en kroop tegen Jake aan. Gewoon vriendschappelijk dat kan toch wel? Hij sloeg zijn arm om mij heen en legde mijn hoofd op zijn schouder.
De film begon en ik zat geamuseerd te kijken. Elke keer kreeg ik een brok in mijn keel bij deze film en hoopte dat zoiets maar nooit bij mij of iemand anders zou gebeuren. "Juul?" "Hm" ik keek op van de televisie en keek in Jake zijn ogen. Weer die verdomde ogen wat was dat toch?! "Je bent best wel leuk. En ik weet dat je samen bent met Harry maar alsnog vind ik je best wel leuk" ohgod krijgen we dit. "Uhm Jake ik.." maar verder kon ik mijn zin niet afmaken want ik voelde zijn lippen al op de mijne. Ik verstijfde en wist niet wat ik moest doen en dus uit een reflex duwde ik Jake van me af. Wat dacht hij wel niet?! "Wat doe je?!" riep ik verbaasd en ik keek naar zijn gezicht waar een grijns op stond. Oké nu leek hij echt op een freak!
Reageer (1)
Ik eerst dacht dafuq Juul, je bent met Harry.
1 decennium geledenGelukkig heeft ze hem weggeduwd!
Ga snel verder xx