Losing trust - 063
"Ik ... uhh.. was mijn sleutels vergeten .." stotterde hij. Ik keek hem even raar aan. "En je had niet gewoon kunnen aanbellen ofso?"
"Nou dat heb ik gedaan maar je deed niet open en dus liep ik naar de achtertuin en de achterdeur was open dus was naar binnen gegaan en toen zag ik jou hier liggen." Oke dit was raar. Die kerel is dus zomaar mijn huis ingekomen oke... "Uhm oke. Dan uh ga ik maar weer eens." Hij stond op en liep naar de gang. "Wacht!" Ik stond gauw op en liep snel naar hem toe. Hij draaide zich verbaasd op. Mijn blik werd gevangen in de zijna. Ik zat gevangen in die heldere blauwe ogen van hem. Ze waren best mooi.... WOW WACHT! Dacht ik dat nou serieus ?! Ik schudde mijn hoofd en haalde even mijn hand door mijn haar. "Wat is er?" Ik zuchtte even. Moest ik dit wel doen? "Zou je .. misschien hier willen blijven vanavond? Ik bedoel hier slapen?" Ik keek even zenuwachrig naar mijn schoenen. Dit was echt het domste ooit! Wat moest hij wel niet van mij denken? "Graag" antwoordde hij en opgelucht glimlachte ik. We liepen weer terug naar de woonkamer en Jake plofte neer op de bank. "Nou meneer sta gerust weer op wij hebben nog wat te doen" lachte ik. Ik pakte zijn pols vast en trok een verbaasde Jake mee naar boven. We liepen door naar de logeerkamer. "Ohhhh ik snap al waar dit heen gaat" lachte hij en haalde het eerste matras van het bed af en bracht die naar beneden. Ik pakte het tweede matras en liep achter hem aan. "Ik stopte toen ik tegen hem aanbotste. "Wat doe je" vroeg ik verontwaardigd. Hij lachte en knikte alleen naar naar het matras en de trap. "OH MY GOD DAT DEED IK ALTIJD TOEN IK KLEIN WAS" gilde ik en legde mijn matras op de trap neer. "Oke ik tel tor 3 en bij start gaan we" zei hij terwijl hij net als mij op het matras ging zitten. "3..2..1 START" schreeuwde hij waarna we allebij met het matrasvan de trap afgleden. Ik moest keihard lachen. Dit deed me echt weer denken aan vroeger met Robin. Toen deden we dit ook altijd. Dat was echt hylarisch. Ik weet nog wel dat zij altijd zo hard van de trap ging dat ze altijd tegen de voordeur aanknalde. Mijn gedachten werden ruw verstoord door een harde klap. Mijn hoofd knalde ergens tegen aan. Er ging een helse steek door mijn hoofd heen en voor ik het wist werd alles zwart.
Oehhhhgg wat gaat Jake nu doen??????
Reageer (1)
OMG ZE MAG NIET VERLIEFD OP HEM WORDEN ;__;
1 decennium geledenGa snel verder xx