Foto bij JawaadS || Deel 1

Ik liep over het schoolplein en zag Adnan staan bij zijn groepje. Hij was mijn beste vriend maar ging vooral om met de jongens. Je had Jayson en Saeed het waren toffe jongens we waren ooit eens met zen vieren uitgegaan maar veel ging ik niet met ze om. Adnan kwam soms naar mij en dan deden we iets leuks. Meestal kwam hij s'avonds of s'woensdags namiddag was het meestal ons dagje. Vorige week waren we naar de zoo gegaan. Best grappig vind je niet. We zijn naar de panda's, giraffen gaan zien. Echt tof. Vandaag was het maandag en ik verveelde me dood. Ik keek en zag Zayn naar zijn groepje lopen. Ja Zayn hoorde ook bij dat groepje. Hij was best knap en alle meisjes van de school liepen achter hem aan. Eigenlijk snap ik dat maar de meeste kende hem niet persoonlijk misschien is hij een klootzak ofzo. Maar ja dat is mijn mening. Ik liep naar het klaslokaal waar ik nu Geschiedenis had. Ik plofte op een stoel neer en wachtte tot de les ging beginnen.

Het was middagpauze. Het favoriete onderdeel van heel de dag. Ik liep naar de kantine en ging aan een tafel zitten. 'Hey Yas.' Zei Adnan. 'Hey Ad.' Zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. 'Hoe was je dag tot hier toe?' Vroeg hij. 'Gaat school suckt gewoon.' Zei ik lachend. 'Daar heb je een punt meid.' Zei hij en we begonnen te eten. Ik keek voor me uit en zag Zayn staren naar ons. 'Wat zit hij zo te kijken?' Vroeg ik raar. Adnan keek op en Zayn draaide net zijn hoofd terug naar zijn vrienden. Adnan haalde zijn schouders op en begon te eten. Nadat we gedaan hadden met eten liepen we naar buiten en gingen op het gras zitten. 'Hey mogen we erbij komen zitten?' Vroeg Zayn. Adnan keek naar mij en ik naar hem. 'Sure.' Zei hij toen en de jongens gingen zitten. 'Wat gaan we woensdag doen?' Vroeg ik aan Adnan. 'Schaatsen.' Zei hij standvastig. 'Sukkel het is lente.' Zei ik lachend en sloeg op zijn arm. 'Hey waar was dat voor nodig.' Zei hij ook lachend. 'We kunnen naar het pretpark gaan.' Zei ik. 'Ja in de boomstammen dan worden we nat.' Zei hij en klapte in zijn handen. Ik draaide met mijn ogen en keek naar de andere kant. Ik zag meisjes jaloers naar me kijken. 'Kijk toch de andere kant op!' Riep ik. Ze schrok en liep weg. 'Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?' Vroeg Zayn. Ik draaide mijn hoofd naar zijn kant. 'Van vroeger onze ouders waren vrienden.' Zei ik en Adnan knikte instemmend. 'Ik ga naar mijn kluisje.' Zei ik en gaf Adnan een kus op zijn wang en liep naar mijn kluisje.

Na school liep ik het schoolplein over en streek mijn kleren plat we hadden net Chemie gehad en moesten zo'n stomme schort aan. 'Hey Yasmin.' Zei Zayn. Ik schrok en legde mijn hand op mijn borst. 'Laat iemand anders verschieten.' Zei ik. Hij grinnikte. 'Wat moet je?' Vroeg ik verbaasd. 'Gewoon eens praten.' Zei hij. Ik lachte. 'Sure.' Zei ik. Hij begon te praten en we liepen zonder het zelf te beseffen richting mijn huis. 'Ik ben er.' Zei ik verbaasd. Hij grinnikte. 'Bye. Het was leuk met je te praten.' Zei hij en gaf me snel een kus op mijn wang en liep weg mij achter latend met een vreemd gevoel. Ik had hem verkeerd ingeschat hij was totaal geen klootzak maar een lieve gevoelige jongen. Ik liep naar binnen en begon direct aan mijn huiswerk.

Ik hoorde mijn gsm afgaan en keek erop 1 bericht onbekend Ik keek er verbaasd naar en opende het. Your beautiful X Z.
Wie had dat nu weer gestuurd. Ik zuchtte en legde mijn gsm weg. Na mijn huiswerk ging ik naar beneden en aten we. Ik had nog 5 smsjes ontvangen die avond. Ik heb op geen één geantwoord. Ik vond het best creepy maar ook schattig. Na een tijdje viel ik in slaap.

De volgende dag liep ik direct naar Adnan. 'Meekomen jij.' Zei ik en trok hem aan zijn oren mee verder van zijn groepje. Ik hoorde gegrinnik van de jongens. 'Wie is Z? En hoe komt die aan mijn nummer?' Vroeg ik. Adnan zuchtte maar begon toch te vertellen. 'Z staat voor Zayn en ik heb die hem gegeven omdat hij wel geïnteresseerd was in jou hij vind je leuk. Hij zag jou als ik naar jou kwam maar hij durfde nu pas stappen ondernemen. Hij zaagt me al 1 jaar en een half de oren van mijn hoofd voor met jou te praten.' Zei hij. Ik stond versteld. Hij was knap en lief en die smsjes waren schattig nu ik wist dat ze van hem kwamen. En gisteren branden mijn wang nog van zijn kus op mijn wang. Ik keek Adnan aan. 'Dan zal hij me eens uit moeten vragen eh.' Zei ik lachend. Adnan keek opgelucht en gaf me een knuffel. 'Dat zal ik regelen.' Zei hij. Ik grinnikte dit ging nog wat worden.

Sorry sorry sorry dat het zo lang duurde maar school is zo rot. Hier is je deel 1. Wat vond je er van? <33

Reageer (2)

  • JavaddM

    WHoaa, je schrijft echt goed man...
    Super!

    1 decennium geleden
  • JawaadS

    Omg!!! zooo leukkkk.
    je schrijft echt leukkk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen