Sean en haar story.
Vertel,vertel,vertel!
Het was een mooie Saterdag avond en er was een bal.
Ik ging er samen met mijn lieve vriendin: Jane naartoe, maar de twee walgelijke trutjes: Olivia en GiGi waren er ook.
Het was mijn eerste échte bal en daarom was ik heel erg zenuwachtig en bibberig en toen, liepen er de twee MOOISTEjongens voorbij en het waren: Nate en Edward.
Ik stond versteld....
Ik werdt smoorverliefd op Nate en Jane op Edward.
We liepen stiekem achter hun aan en ze gingen naar de bar. Nate bestelde een Coca Cola Light en Edward bestelde een Royal Club Shandy (een bier met héél erg weinig alcohol.)
Toen kwamen Olivia en GiGi (je moet altijd eerst Olivia zeggen, want zij vindt zichzelf de beste.)
Ze schreewde: Wat doen jullie!
Niemand had het blijkbaar gehoord.
Die jongens zijn van ons! Jaáá!
We liepen achter uit en liepen weg, en iedereen keek GiGi aan.
We lachten ons rot omhet gezicht van hun.
Even later sonden we onder de brug en gooide Olivia en GiGi groen slijm over ons heen.
We schaamden ons dood en renden naar hun toe hoe erg we het vonden en hoe duur die jurken waren.
Toen kwam er nog een slijmbal op mij af, hij was van Nate en Jane kreeg er een van Edward toen we beneden nog aan het ruzieén waren met Olivia en GiGi.
Toen we weg liepen kwamen Nate en Edward achter ons aan rennen en boden hun exuus aan en kusten ons...
Nou zo ben ik dus aan Nate gekomen verelde ik.
Er zijn nog geen reacties.