Losing trust - 062
Heb lekker inspiratie!
"OH MY GOD JAKE ALSJEBLIEFT STOP" ik lach helemaal in een deuk op het strand terwijl Jake boven op mij lach me de kieteldood te geven. "Geef je je dan over?" vroeg hij met een scheve uitdagende grijns op zijn gezicht. "Ik me overgeven? Dat heb ik nog nooit gedaan dus vergeet dat maar mooi meneer Conley" lachte ik maar misschien had ik me beter toch over kunnen geven want ik voelde twee sterke armen me optillen en richting de zee brengen. "Ohnee!!! Jake echt je mag alles doen maar please gooi me niet de zee in pleaseeeeeeee" ik trok een pruillipje. "Alles?" verluisterde hij zwoel in mijn oor. "Alles behalve wat jij nu in je hoofd hebt meneer" antwoordde ik lacherig, maar dat was blijkbaar het verkeerde antwoord want ik voelde de koude golfen over me heen gaan. Ik voelde plots een hand om mijn pols en werd zo omhoog getrokken. "Je moet wel boven komen he" ik lachte even. "Kom hier" zei hij en trok me tegen hem aan. Zijn armen gingen rond mijn middel en ik legde mijn hoofd op zijn borst. Ik trilde omdat ik het koud had en huiverde even toen ik de koude wind op mijn huid voelde tintelen. "Heb je het koud" vroeg een zachte stem. Ik knikte en werd toen meegenomen door Jake naar de het kleed. Hij pakte het ding op en sloeg het daarna om mij en om hemzelf heen waarna ik dicht tegen hem aan kroop. Ik concentreerde me op zijn hartslag en op de geluiden van de golfen die tegen elkaar stootten. Zijn hand ging langzaam over mijn rug. Ik kreeg het met de seconde al wat warmer. "Je weet dat je nu zelf ook nat bent he" zei ik en keek hem aan in zijn prachtige blauwe ogen. "Ja maar dat maakt me niet uit" lachte hij en drukte een kus op mijn kruin. Het was een tijdje stil en ik genoot echt van dit moment. "Juul?" "Hm." "Ik hou van je" het voelde goed om die woorden uit zijn mond te horen. Ze klonken bijna als die van Harry ..... HARRY?!
Ik schrok hijgend wakker en keek wild om me heen. "Julia rustig" ik schrok nog meer toen ik die bekende stem hoorde en toen vonden mijn ogen zijn ogen 'Jake...... WATTTT?! Had ik nou net serieus over hem gedroomd' ik keek gefrustreerd. Hoe the hell kon dit gebeuren?! Dat mag niet en sik hou van Harry niet van Jake. "Jake?" hij keek me aan en zijn mondhoeken krulden een beetje omhoog. "Hoe kom jij nou binnen?" de grijns verdween gelijk van zijn gezicht. Ik keek heb verbaasd aan. 'Hoe was die kerel in Harry's en nu dus ook mijn huis gekomen?!'
Reageer (1)
Jake rot op, sukkel.
1 decennium geledenGa snel verder xx