Hey, I'm Back. Parijs is zooooooooooo gaaf. Oke ik ga dit niet volschrijven met alle dingen die ik gedaan heb dan moet je maar even naar de link gaan http://zevenlindenpareis.blogspot.nl/

Sorry dat ik zo lang niet geschreven had maar was dit weekend heel moe had nauwelijks in Parijs geslapen. En ik heb een 2.6 op engels gehaald waardoor ik nog harder moet werken want dit kan ik haast niet ophalen. Oke eigenlijk is dit onbelangrijke info maar dat maakt niet uit.
Trouwens MS123456, Fien was het toch, Je zit in mijn story ik had mensen nodig en ik dacht aan jou dus

Oke lees maar gauw door want dit is een extra groot stuk omdat jullie zolang moesten wachten

Ik loop even naar mijn vriendinnen hoor zeg ik terwijl ik van de jongens en Kate en Nikki weg loop. En wij dan zijn wij geen vrienden zegt Nikki met een pruillip. Haha tuurlijk wel maar ik bedoel mijn vriendinnen uit Dedemsvaart. Ooooh zeg dat dan meteen zegt Rein gelijk. Hoofdschuddend loop ik naar mijn vriendengroepje. Heey, Ik ben echt blij dat jullie er zijn. Wij ook hoor zeggen Fien en Priscilla. De twee vriendinnen waar ik de laatste tijd eigenlijk steeds meer mee omga sinds Kirsten met de populairen mee doet. We hebben het trouwens van Kirsten gehoord begint Priscilla. Echt lullig hoe ze tegen je praatte. Ach ja ik denk eerlijk gezegd niet dat wij nog vriendinnen zijn. Ach gelukkig heb je ons nog. Groepshug roept Priscilla waarna ik meteen Fien en de rest van mijn vrienden bovenop me heb. Eigenlijk ben ik dom dat ik niet eerder in heb gezien dat Priscilla en Fien veel betere vriendinnen zijn dan Kirsten. Ik wurm me er tussen uit en kijk lachend naar de rest die nog steeds tegen elkaar aan staan. Kom op zeg niet zo klef doen zeg ik sarcastisch. Iedereen kijkt om waarna ik hun lachend de dansvloer mee optrek. Hebben jullie eigenlijk een leuke vakantie gehad vraag ik aan Priscilla. Ja ik ben met mijn ouders en broertjes twee weken naar Italie geweest. En ik ben lekker een week naar Ameland gegaan zegt Fien erachter aan. Zozo Fien Ameland zeg ik lachend. Jaja het beste eiland ter wereld zegt Fien heel serieus waardoor Priscilla en ik in een deuk liggen. Maar we hebben jou wel gemist hoor! Ahw dat is lief ik jullie ook wel hoor maar ik ben er over een week al weer terug dus je kan beginnen met aftellen. Tja het gaat snel he als je het leuk hebt. Ja zeg dat wel het lijkt soms wel alsof ik hier gisteren ben aan gekomen. Nou kom op niet piekeren maar feesten. Priscilla doet een paar gekke dans moves en algauw doen ik en Fien net zo hard mee.

He priscil, Fien ik ga even iets drinken halen hoor. Ja is goed wij blijven hier zo wel ergens staan. Is goed ik neem ook wel iets voor jullie mee. Terwijl ik naar de tafel met drinken loop kom ik Mike tegen die zoenend tegen Kate aanstaat. Jaja en dan zeggen dat meneer nooit verliefd zal worden op vakantie want die zie je toch haast nooit meer terug. Grinnikend schenk ik voor mij, Fien en Priscilla wat te drinken in. He priscil, Fien je sinas staat hier bij mij en ik zou maar snel komen anders zuip ik alle drie de glazen leeg. Snel komen ze aangelopen. Kijk zie je die werkt altijd zeg ik terwijl ik de glazen aan hun uitreik. Man wat ben jij gemeen, lachend slaat Priscilla me voor mijn hoofd. Waar is Daan eigenlijk we moeten je vriendje natuurlijk wel even goed keuren. Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog jij en goedkeuren. Die is echt goed als hij geen homo was vond jij zelfs Gordon leuk. Beschamend kijkt Fien naar de grond kan ik het helpen dat ik niet zo kieskeurig ben hij hoeft alleen aardig te zijn. Ach wij houden wel van je hoor zegt Priscilla terwijl ze haar armen om ons heen slaat en mij aankijkt. Nou Em show hem. Wie? Daan natuurlijk wie dacht je anders. Ahw ja, ik weet alleen niet waar hij nu is. Ik zoek hem wel even. Ik loop door de mensen massa heen nooit geweten dat Daan en ik bij elkaar zo veel vrienden en familie hadden. Waarschijnlijk staat hij nu ook gewoon bij zijn vrienden of bij Rein, Owen en Nils. Na een tijdje kom ik bij mijn ouders, Hebben jullie misschien Daan gezien? Ja staat die niet daar dicht bij het podium. Oke kan wel ik ga wel even kijken. Trouwens bedankt voor het feestje. Oh dat heb je niet aan ons te danken hoor maar aan Daan met een beetje hulp van ons. Ik glimlach en loop in de richting die mijn ouders aangewezen hebben.

Dichtbij het podium precies zo als mijn ouders zeiden staat Daan met Owen, Nils, Rein, Nikki en ik denk zijn hele vrienden groep. Ik loop op hem af en sla van achter mijn armen om zijn nek. Hey Schatje. Voorzichtig plant ik een kus in zijn nek. Daan draait zich om hey beauty. Kijk dit zijn mijn vrienden. Daan stelt me aan iedereen voor en ik probeer zoveel mogelijk te onthouden wat me waarschijnlijk toch niet gaat lukken. Kom op nu gaan we naar mijn friends. Daan slaat een arm om me heen en met Nils, Owen, Rein en Nikki achter ons aan loop ik richting Fien en Priscilla die inmiddels alweer bij de rest van mijn vrienden zijn gaan staan. Hebben ze je helemaal alleen gelaten met dit stelletje gekken zeg ik tegen Nikki. Ja Kate kreeg het opeens wel erg gezellig met je broer. Haha ja ik heb het gezien.

Jongens dit is mijn vriendje Daan en dit zijn mijn en zijn vrienden Nils, Owen, Rein, Nikki en Kate maar die staat daar bij mijn broer. Iedereen volgt mijn wijsvinger richting Mike. Aha daar is Mike dus zeggen een paar vrienden van Mike. Jaja oke ik ga de rest ook wel even voorstellen. Wanneer ik het rondje af heb kijk ik Daan glimlachend aan. En ga je dat onthouden? Ik zal me best doen zegt hij serieus. Langzaam loopt iedereen weer de dansvloer op. Totdat ik er nog alleen met Daan, Nils, Rein, Owen en Nikki sta. Kom wij gaan ook dansen. Nils en Owen lopen naar de dansvloer. Ga je ook mee vraagt Priscilla. Nee ik blijf wel even kijken. Oke Ze draait zich om en loopt de dansvloer op. Rein kijkt naar Daan goed voor haar zorgen he. Ja dit keer vergeven we het je niet als ze wat overkomt lachend gaan Fien en Rein samen de dansvloer op en nog geen 10 seconden later doen ze samen al de Rein. Ik grinnik voorzichtig volgens mij spoort hij soms niet helemaal. Haha ja geloof dat je gelijk bent. Ik ben wel blij dat ik je weer even voor mezelf heb. Ahw heb je me gemist vraag ik. Ja heel erg Daan pakt mijn hand en samen lopen we richting het strandje verderop. Ik ga in het zand zitten en leg mijn hoofd op Daan zijn schouder. Wat houd ik toch veel van hem. Zo en wie zegt dat jij je hoofd op mijn schouder mag leggen. Lachend geef ik Daan een klap voor zijn hoofd. He voorzichtig doen mijn vriendin wil niet dat ik mishandelt wordt. Trouwens ik heb nog iets van je te goed. Weet je nog dat ontbijt van vanmorgen. Ohwja dat is waar ook. Daan? Ja. Ik vind het echt lief dat je dit voor me hebt geregeld. Ach ik dacht dat het je wel een beetje zou opvrolijken maar blijkbaar niet. Verbaasd kijk ik opzij. Huh hoezo niet ben er echt heel blij mee hoor. En waarom heb ik dan nog steeds geen kusje gehad voor de moeite. Lachend kijk ik opzij Daan zeg maar tegen die vriendin van je dat ze je wel wat beter mag opvoeden want jij kan ook altijd maar aan 1 ding denken. Voorzichtig druk ik mijn lippen op die van Daan meteen krijg ik weer van die fijne kriebels in mijn buik. Daan tilt me op en zet me bij hem opschoot. Ik leun tegen zijn borstkas aan waarna Daan zijn armen om me heen slaat en me een kus op mijn haren geeft.

Reageer (2)

  • MS123456

    OMG sorry ik was even heel lang uit quizlet maar ik ben terug en ben nu net al je hoofdstukken weer aan het Lezen om terug in je verhaal te komen!!! Echt super super lief dat je mij in je verhaal gebruikt schatjeeee 😘

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Zo schattig snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen