Foto bij OO4

Louis P.O.V:


"Meneer Tomlinson, omdat dit de eerste les van het nieuwe schooljaar is zie ik het door de vingers, maar het is dit jaar wel de bedoeling dat je examen mag doen, dus zul je toch wat meer discipline moeten tonen!" De veel te hoge stem van mevrouw Broekhuijzen klinkt al nadat ik een voet het lokaal in heb gezet, en als antwoord rol ik met mijn ogen waarna ik plaats neem aan mijn vaste plaats achterin het lokaal.
Na nog een paar minuten naar de irritante stem van mevrouw Broekhuijzen te hebben 'geluisterd', merk ik dat Niall me met een angstige blik aankijkt. Als ik naast me kijk merk ik dat Liam het ook heeft gezien. "We zitten nog een jaar bij die geblondeerde nerd in de klas." Zeg ik tegen Liam terwijl ik naar Niall blijf kijken. Niall en die nog grotere nerd naast hem zijn al vanaf de brugklas bang voor me, en dat heeft zo z'n voordelen. Ik weet nog een keer in de derde, toen Liam en ik hun kleding hadden gestolen na gym.



-Flashback-



Ik haat gymles altijd omdat dat het vak was waarin Styles altijd laat zien dat hij overal de beste in is, dus dan moet je wel wat verzinnen om het een beetje interessant te houden.
Liam kwam met het idee om wat eerder naar de kleedkamer te gaan zodat we tijd genoeg hadden om de kleding van Horan en Malik te pakken voordat ze klaar waren met douchen.
Na vijf minuten wachten kwamen Niall en Zayn met enkel een handdoek om hun middel de kleedkamers binnen, en zodra ze ons zagen zag je de angst in hun ogen. Ze besloten om ons te negeren, maar zodra ze door hadden dat hun kleding niet meer op hun plek lag keken ze meteen onze kant uit.
Meteen begonnen Liam en ik als twee gekken te rennen in de hoop dat die twee nerds een poging gingen wagen om ons in te halen.
Toen we uiteindelijk in de aula uitkwamen konden we aan het hysterische gelach om ons heen horen dat ze ons inderdaad waren gevolgd, en nu halfnaakt midden in de aula stonden.



-Einde Flashback-




Ik begin te grinniken, dat was echt een van de beste ideeën ooit van Liam. Ik kijk naar mijn telefoon, nog 5 minuten en dan is het eindelijk pauze. '' Betrapt meneer Tomlinson, inleveren die telefoon maar!'' klinkt de hoge stem van mevrouw Broekhuijzen door het lokaal. '' Sorry mevrouw maar dan moet u toch even wachten, want u krijgt hem niet. '' zeg ik tegen de docent. '' Zoals jij het wilt Tomlinson, dan zie ik je vandaag het 8e uur. '' gilt mevrouw Broekhuijzen door de klas. Zuchtend geef ik mijn telefoon aan de vrouw. Fijn, meteen de eerste dag en ik ben nu al mijn telefoon kwijt. Hoe moet ik de dag nu nog doorkomen?
De bel gaat, het is pauze. Gelukkig kan ik nu tenminste naar mijn vriendin Megan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen