Foto bij OO2

Hope you like it. ;)

'Leah, alsjeblieft. Doe op z'n minst als of je het nog een beetje leuk hebt,' piept Milou als ze mijn gezicht ziet.
Aan de ene kant voel ik me wel schuldig daarover, maar aan de andere kant. Dit was niet mijn keuze, ik wilde dit niet. Soms moet je wat voor je beste vriendin over hebben en groot gelijk heeft ze. Okay, Imma big girl. I can do this.

De jongens zingen een aantal nummers achter elkaar die ik niet eens ken, en een gegil dat uit deze zaal komt. Zeker weten dat ik morgen doof ben!
Op dat moment komt het liedje Best Song Ever, daarop heb ik gewacht! Het enige nummer dat ik leuk vind en dat van One Direction is.
Maybe it's the way she walked,
straight into my heart and stole it,
through the doors and past the guards,
just like she already own it.


Ik zelf vind Harry het knapste, en zijn stem is echt super sexy!
Milou en ik gaan helemaal los op het nummer en gillen erop los, niemand die het merkt want sommige/vele meiden zijn nog tien keer zo erg als ons. Die lopen dan ook gewoon te sketteren, nou sorry hoor dat gaat mij wel iets te ver vind je niet?
Terwijl ik Harry bewonder tikt Milou mij wild aan, zolang je het in ieder geval nog tikken kan noemen..
'Jij en Harry!? Jullie blikken naar elkaar,' gilt ze dromerig. Verzint ze dit nou gewoon of is dit nou echt gebeurd? Waarschijnlijk ben ik gewoon een beetje duizelig door de warmte en drukte hier, daar is wel logica in te zien.
Verward schud ik een paar keer mijn hoofd en ga dan verder los op het nummer totdat het voorbij is. Op dat moment kan ik het ook niet laten om een 'awh' te piepen.

'We nemen een pauze, tot zo!' Hoor ik de jongen met de sexy stem genaamd Harry zeggen.
'Ik moet even naar de wc, blijf hier!' Probeer ik door al het gegil te schreeuwen wat blijkbaar moeilijk gaat want Milou blijkt er niets van te begrijpen. In een soort van gebarentaal gebaar ik dat ze hier moet wachten omdat ik heel nodig naar de wc moet.
Met al mijn energie die ik nog heb om de druk ook nog eens tegelijkertijd op te houden slof ik naar de wc's. The fuck, waar zijn de wc's?
'Godve..' - Ik voel een zware klap tegen mijn hoofd en val hard naar achteren.
Het is niet dat het pijn doet, want ik voel helemaal niets meer. Ik hoor mijn naam een aantal keer dat blijkbaar van Milou afkwam die bezorgd mijn naam riep. Ik wilde wel reageren, maar ik kon het niet. Ik heb geen energie meer, niets!
Help me?


Hey luvvies,

Vinden jullie het al wat? Misschien een beetje een te vroege vraag, maar ja.
Reacties? xLove

Reageer (2)

  • Azriel

    WO WOW WHAT HAPPEND

    1 decennium geleden
  • MarcelStyles

    Snel verder, geweldig stukje alweer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen