Ik ga later verder ik moet nog huiswerk maken en dat soort dingen.
<3
xxjes,
Sabine

Ik ging aan de tafel zitten terwijl Effie moeizaam opstond. Haymitch was allang bezig met het opscheppen van de ovenschotel. Het voelde als een etentje bij familie, samen gezellig met z'n alle, gewoon jezelf zijn zonder dat iemand er iets over te zeggen had. "Peeta kom je?" zei ik zachtjes. "Ja..eehm...Ja ik kom.." Ik had hem uit zijn gedachte gehaald. "Waar dacht je aan?" "Ohh niks... Alleen kunnen we niet beter naar een ander district gaan?" Ik schrok een beetje maar ik wist niet waarom."Waarom niet, er is toch niks om terug naar te gaan." Ik had niet in de gaten dat Haymitch en Effie mee luisterde totdat ze zich betrokken bij de conversatie."Effie en ik gaan met jullie mee aangezien we nu een soort van familie zijn." Doordat woord, familie, voelde ik me ineens een stuk veiliger. We hebben die avond niks anders gedaan dan eten en kletsen en ik had het niet anders gewild. Het lijkt alsof de oorlog nu echt voorbij is.

Ik werd wakker doordat de felle zon op mijn huid scheen. Ik voelde Peeta's sterke warme armen om me heen onder de warme donzige dekens. Ik wou niet opstaan maar er werd geklopt op de deur. Ik wou niet opstaan dus schreeuwde maar tegen het persoon achter de deur."WAT! Ik probeer hier te slapen!!" "Nou uwe majesteit, ik wou alleen zeg dat we doorrijden tot district 13 omdat er niet genoeg plaats is voor iedereen in district 12." Ik hoorde aan de stem dat het Haymitch was. Peeta ook want die had me inmiddels los gelaten en zat recht op in bed en riep"Gaan we nog steeds naar een ander district?" Haymitch zei terug "We bespreken het later wel ok? Maar we komen over 45 min aan in 13." "Ok" riep ik terug. We gingen allebei weer liggen terwijl ik luisterde naar Haymitch z'n voetstappen die langzaam vervaagde. "Hey Katniss?" "Ja, wat is er?" "Ik hou van je en ik zal je altijd beschermen" Ik smelte van zijn woorden."Ik hou ook van jou." Ik kuste hem zachtjes op zijn zachte lippen en hij kuste me terug en hield me stevig vast. En fluisterde het nog een keer zodat ik zeker wist dat hij wist dat ik van hem hou. Ik dacht aan gister avond. Het was de beste avond van mijn leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen