Only possible in dreams ... or not?
Ze geloven er niet meer in dat ze ooit mainstreet in het echt zullen zien.
Maar dan......
Mariam schiet op straks komen we te laat ! Roept Melissa. Jaaa ik kom zo ben bijna klaar! Roept mariam terug. Melissa zucht, elke zaterdag hebben ze een voetbalwedstrijd en elke zaterdag is ze bijna te laat omdat mariam nog niet klaar is. Ik ben er ! Mariam springt op haar fiets en racet weg, Melissa fietst lachend achter haar aan. Als ze op het voetbalveld komen zien ze dat de rest al staat te wachten, de trainer roep hun er snel bij en zegt: nou vandaag moeten we tegen gfc goor b1 en we gaan zoals altijd proberen te....winnen roept iedereen in koor! Ze gaan naar de kleedkamer en kleden zich snel om, als ze klaar zijn pakken ze een bal en beginnen aan de warming up. Na 10 minuten roept de scheidsrechter dat ze gaan beginnen. Al snel komt de tegenpartij op 1-0 maar dan krijgt mariam de bal ze rent snel en behendig langs spelers en ze speelt de bal naar Melissa ,nu moet ik scoren denkt Melissa maar als ze de bal wil aannemen trapt iemand haar onderuit. De scheidsrechter fluit dat het een overtreding is. Als Melissa wil opstaan ziet ze dat iemand een hand naar haar uitsteekt, ze kijkt omhoog en ziet iemand die haar wel heel erg bekent voorkomt, ze denkt na en schrikt j-j-jij bent Daan zwierink !!! Haha ja dat klopt, sorry dat ik je onderuit trapte en hij trekt haar omhoog. Dat geeft niet zegt Melissa vlug. Na de wedstrijd praten we nog wel even zegt Daan met een knipoog en Melissa wordt rood, ja is goed zegt ze. ze spelen door en gfc goor weet toch te winnen met 2-1. Melissa loopt snel naar mariam. mariam ! Weet je wie die ene blonde jongen was!? Jaa dat weet ik zegt mariam dat was Daan van mainstreet ! Ja en hij vroeg of we nog even met em wouden komen praten. Cool kom dan gaan we snel douchen. Als ze klaar zijn en ze naar buiten lopen zien ze Daan al staan. Hey Daan roept Melissa. Heey Euhm hoe heet je eingelijk? Melissa en dit is mijn vriendin mariam. Ah oke, maar jullie kunnen goed voetballen ! Dankje zeggen Melissa en mariam tegelijk. Euh mogen we misschien met je op de foto ? Vraagt mariam zacht. Ja natuurlijk mag dat! En ze maken een foto. Maar ik moet nu weer gaan zegt Daan. Oh jammer zegt Melissa. Hier is mijn nummer en hij loopt weg. Omg hij gaf ons gewoon zijn nummer ! Roept mariam. Kom dit gaan we snel aan emme en Sanne vertellen !
Er zijn nog geen reacties.