Foto bij Losing trust - 060

Ik heb al een beetje een idee wat erg gaat gebeuren enzo, maar ik wil wel eens van jullie weten wat jullie denken dat er gaat gebeuren ;)
Dus kom maar op met jullie verhaal hahaha xd
Enjoy <'3

Ik zat samen met Jake op een terras wat te drinken het was super gezellig, en Jake was echt super grappig. "Je bent echt een leuke meid wist je dat? Al die rot dingen die over je worden gezegd in die bladen moet je echt negeren want zo ben je helemaal niet. Harry heeft echt geluk met jou" ik keek hem dankbaar aan. "Thanks. Jij bent ook een super leuke jongen, ik snap echt niet dat je nog single bent." "Ach ja ik ben niet zo in dat relatie gedoe." Ik nam een de laatste slok van mijn drinken en stond toen op. "Sorry ik moet gaan ik." "Jammer ik vond het net zo gezellig" hij keek met een pruillipje en ik moest lachen. "Dan doen we het toch gewoon nog een keer." "Dat vind ik een erg slim idee. Mag ik je nummer?" "Ja tuurlijk!" ik gaf hem mijn nummer daarna gaf ik hem een knuffel en liep ik terug naar huis. Onderweg voelde ik mijn mobiel trillen. Ik haalde hem uit mijn broekzak en zag dat ik een sms had van een onbekend persoon. Het was echt gezellig! Hoop dat ik je snel weer zie ;) xxx Jake Ik glimlachte en stuurde een sms'je terug dat we inderdaad het nog een keer moesten doen. Uiteindelijk was ik thuis en zat ik achter de computer te skypen met Harry. "Heey babe" "Heee, hoe gaat het daar?" "Goed druk druk en nog eens druk. En bij jou?" hij zag er vermoeid uit en het was nog maar de eerste dag. "Gaat goed heb gewerkt en daarna de middag doorgebracht met Jake." "Wie is jake?" hij keek even verbaasd. "Mijn collega hij is een super aardige jongen van jou leeftijd en ik werk met hem." "Oké. Ik mis je" zijn stem was zacht. "Ik jou ook. Maar het is nog maar de eerste dag en over 4 dagen ben je weer thuis toch" "Ja maar alsnog. Straks gebeurt er iets of is die Jake van jou niet te vertrouwen" ik keek heb even verbaasd aan. 'Jake niet te vertrouwen?' nou die was zeker wel te vertrouwen. "Harry er gebeurt niks en anders zijn Robin en Julien er ook nog. En Jake is wel te vertrouwen. Echt er gebeurt niks ik beloof het je." Zijn gezicht klaarde gelijk weer op. "Ik moet gaan we hebben zo een interview, ik hou van je en doe voorzichtig."
"Ik ook van jou." "Sms maar als je gaat slapen dan bel ik nog even" "Is goed ga nou maar voor je telaat bent" lachte ik. "Oké dan. Bye." "Bye" en toen was hij weg. Ik deed mijn laptop uit en zakte onderuit op de bank.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen