Foto bij Losing trust - 059

Hier weer een stukje ;)
Iemand misschien een ideetje hoe het zou kunnen gaan tussen Jake en Julia ?

"En dat waren de laatste" ik zuchtte even en sloot de deur dicht waarnaar ik het bordje opdraaide naar 'Closed'. Ik hoorde Jake zachtjes grinniken en ik draaide me om. "Zo zwaar he" zei hij. Ik lachte en liep naar de bar. "Nou Julia ik heb het even bekeken vandaag en het zag er prima uit. Zoals het er nu uitziet ben je nu al samen met Jake 1 van de beste medewerkers. Gefeliciteerd je bent aangenomen" hoorde ik Alice zeggen. Ik kreeg een big smile op mijn gezicht "Dankjewel. Wanneer moet ik werken?" "Je werkt op dezelfde tijden als Jake. Jullie werken over het algemeen met zijn tweeën en af en toe is er nog eens iemand anders. Je werkt op maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag overdag van 9 tot 5 en zaterdag avond van 7 tot 11." "Oké dat is prima ik heb alle tijd" antwoordde ik. Alice glimlachte en liep toen weer weg. "Aangenaam collega. Hoop dat je het met mij volhoud" lachte Jake en ik lachte ook. "Vast wel ik vond het gezellig vandaag." Ik pakte een paar glazen en was die aan het afwassen. "Zeg Juul heb jij wat te doen als we klaar zijn?" "Uh ja ik moet thuis nog wat dozen uitpakken ben net verhuisd maar daarna heb ik alle tijd" hij keek even bedenkelijk. "Hmm ik kan je wel helpen en misschien dat we daarna wat kunnen drinken?" "Dat klinkt prima" ik gaf hem een knipoog. Hij lachte even en liet toen verlegen zijn hoofd vallen. 'Nooit gedacht dat zo'n knappe jongen verlegen kon zijn' dacht ik bij mezelf en glimlachte even. "Allright let's go" zei ik en liep samen met Jake de straat uit. We liepen richting het huis. "Wow woon je hier?!" ik zag hem met grote ogen kijken. "Haha ja beetje groot ik weet het" "Beetje?! Dit is enorm mijn huis past daar wel 10 keer in" zijn mond stond wagenwijd open en ik kon echt mijn lach niet meer inhouden. "Sukkel. Je vangt vliegen" hij herstelde zich gelijk en deed zijn mond weer dicht. Ik liep door en stond bij de deur toen ik merkte dat Jake nog steeds op de oprit stond. "Zeg meneer Conley kom jij nog of blijf je de hele middag daar staan?" "Oh uhm ja ik kom" hij liep gelijk naar me toe en ik lachte. 'Wat een sukkel'. Ik deed de deur van het slot en liep naar binnen. Ik gooide mijn sleutels op een kastje en liep door naar de woonkamer. "Wil je wat te drinken?" "Nee dankje." "Oké" ik liep door naar de keuken en pakte wat voor mezelf. "Nou wat vind je ervan?" "Ik vind het erg groot. Maar wel leuk ingericht, wel een beetje typisch voor een jongen" hij keek mij vragend aan. "Uh .. ja ik had het je niet verteld maar ik heb een vriendje" ik keek even omlaag. "Dacht je nou dat ik dat nog niet wist? Iedereen weet dat jij de vrienden van de Harry Styles bent haha" ik lachte en keek weer op. "Maar dat wordt nog wel anders" ik kon niet precies horen wat hij zei maar het was vast niks bijzonders. "Nou er zijn nog drie dozen die moeten worden uitgepakt en dat is het." "Oh ja daarvoor was ik hier he" zei hij lachend ik moest ook lachen en toen we uitgelachen waren begonnen we aan dit verschrikkelijke werk.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ik denk dat Jake verliefd is op Julia?
    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen