Foto bij Proloog.

Dit is de proloog van het tweede deel van Zodiac Wars. Ik probeer zoveel mogelijk aan deze story te schrijven maar ik heb het erg druk met school, dus het kan voorkomen dat jullie af en toe even niets van mij horen.
Hope u like it ^^

Verschillende ecliptianen liepen over de muur die rondom de zuidelijke kolonie van de westerse sterrenbeelden lag. Binnen de muren leefde verschillende ecliptianen en gewone mensen bij elkaar die zich aan hadden gesloten bij de westerse sterrenbeelden. Sommigen werden opgeleid tot ecliptiaan, anderen vonden het gewoon een fijn gevoel om binnen de muren van een sterke groep strijders te leven. Maar aan deze sterke groep strijders, was een paar weken geleden nog een oorlog aan verklaart, wat betekende dat ze elk moment van de dag een leger konden verwachten die ze zouden gaan aanvallen. Blijkbaar hadden de mensen genoeg vertrouwen in de ecliptianen, dus bleven ze gewoon binnen de muren van de kolonies wonen. De zon scheen fel aan de hemel toen de aandacht van de boogschutters op de muren werd getrokken door een naderende groep mensen. Ze hadden rode kleren en gewaden aan en hadden een groot zwart wit teken op hun borst staan. Het teken van Yin en Yang. Er klonken onmiddellijk alarmbellen en iedereen begon door elkaar te rennen in de vestiging. De mensen renden of naar hun huizen om zich te schuilen, of ze zochten hun wapens om ten strijden te trekken. De troepen van Yin en Yang kwamen steeds dichterbij en steeds meer ecliptianen verzamelden zich op en rondom de muren. De groep kwam een paar meter voor de muur tot stilstand en een persoon stapte naar voren uit de groep. Het was een brede gespierde man en hij had zwart achterovergekamd haar. ‘Ik zal mezelf even voorstellen’ zei de man. ‘Ik ben aangewezen door Yin en Yang als generaal Coda en ik leid samen met een paar andere tegenwoordig het leger aangezien de sterrenbeelden het te druk hebben met andere dingen. Ik als generaal eis dat jullie naar mij zullen luisteren. Wie dit niet doet, zal meteen geëlimineerd worden door middel van marteling of de dood. Is dat allemaal duidelijk voor jullie?’ vroeg generaal Coda op een kinderachtige manier. ‘Jullie seres hebben helemaal niets te zeggen over wij als ecliptianen. Maak heel gauw dat je weg komt, of we zullen jullie een lesje leren’ zei het hoofd van zuidelijke kolonie, Randy. Coda begon hard te lachen en keek daarna naar Randy. ‘Je hebt een grote fout gemaakt makker’ zei hij. Coda vuurde een zwarte vuurstraal op Randy af die hij meteen blokkeerde. En daarmee was het gevecht begonnen.

Reageer (1)

  • Kobyla

    Oei, hopen dat de ecliptianen het winnen!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen