Op het politiebureau.

Samen zitten agenten Katy en Chris Sparks in de auto op weg naar CooperationX.
'We zijn dus op zoek naar iemand met zwart haar' zegt Katy.
'Het is een onmogelijke zaak, want er zijn heel veel mensen met zwart haar'
'Toch zullen we de zaak moeten bekijken'
'Ja het zal wel moeten'
Rechercheur Sparks zucht.
Na een lange tijd zijn ze er.
Ze kijken verbaasd naar het gebouw, het is een supergrote kledingwinkel!
'Ik kan me niet iets bedenken waarom iemand je zou vermoorden, omdat je in een kledingwinkel werkt!' Zegt Katy.
'Maar je wordt tegenwoordig voor de meest rare dingen vermoord, Katy' zegt rechercheur sparks.
'Laten we toch maar gaan kijken' zegt Katy en zo lopen ze samen naar binnen.
Maar als ze naar binnen lopen ziet er anders uit dan ze hadden gedacht.
Snel gaan ze achter een paar kisten zitten, omdat er twee mannen staan.
'Wel jammer dat onze beste weg is' horen Katy en Sparks nog 'verhuisd naar Florida!'
Katy probeert te kijken door een klein beetje naar voren te schuiven, maar daardoor vallen een paar dozen!
'Halt politie!' Roept Katy, maar om het geen stunt te laten lijken en ze staat op 'handen omhoog of ik schiet!'
De mannen schrikken op.
Maar als Katy en Sparks tevoorschijn komen rennen de mannen snel weg.
Samen zetten ze een achtervolging in.
De mannen merken dat de politiemensen achter hun aan zitten, dus ze gooien een paar dozen voor de voeten van Katy en Sparks.
Ze zagen het net niet snel genoeg en vallen over de dozen.
Ze vloeken zacht.
Jammer genoeg zijn de mannen snel en ze rennen naar de uitgang.
Maar als de mannen even omkijken of Katy en Sparks gevallen zijn en weer terug voor hun kijken, zien ze: MANDY.
Ze staat met een pistool op hun gericht en de mannen staan opeens stil.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen