Foto bij 008

Ik plaatste mijn Ray Ban zonnebril op mijn hoofd toen ik het hotel weer binnenliep. Ik had net even een rondje over het strand gewandeld dat palm aan het hotel lag en had mij nu een halfuurtje voordat de jongens het eerste interview aangaan van de 5 in totaal weer bij Rosie gevoegd. De eerste drie zullen interviews zijn voor de tv, de andere twee zullen voor de radio zijn zoals Rosie mij net had verteld. ‘Harry wil je nu even snel dit jasje aantrekken over twee minuten moeten we allemaal klaar zijn’ hoorde ik Rosie vermoeid zuchtte. Een glimlach verscheen er rond mijn lippen en ik duwde de deur open waar vier jongens al helemaal klaar waren en zo te zien wachten op Harry. ‘Hi’ mompelde ik en werd vrolijk begroet door de andere vijf jongens en een glimlach van Rosie. Ik plofte neer op de bank naast Niall. Ik keek op mijn iPhone of ik al een berichtje van iemand had gekregen toen ik Niall naast mij hoorde grinniken. ‘Oeh, je vriendje’ ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en schudde alleen enkel mijn hoofd. ‘Ik heb geen vriendje’ maakte ik deze situatie meteen duidelijk. ‘Serieus? Echt niet? Je houdt van voetbal. Iedereen wilt zo’n meisje’ hoorde ik Zayn lachend zeggen maar haalde alleen mijn schouders op. ‘Ik wacht op de perfecte jongen’ mompelde ik en hoorde nu Zayn lachen. ‘Dan moet je nog lang wachten’ Zayn kreeg een stoot van Louis die mij een gerustellende blik toewierp. ‘Jeetje Harry’ hoorde ik Rosie weer mompelen die met haar hand klopte op zijn schouder. ‘Eindelijk’ hoorde ik Liam verveeld zeggen en stond meteen op. ‘Jongens’ de deur werd opengetrokken en zag één van de beveiligers staan. ‘Ze wachten op jullie’ de jongens bedankte Rosie nog en vervolgde hun weg achter de beveiligers aan. Ik keek ze nog even na, toen ik mijn blik naar Rosie verplaatste. ‘Kom, dan gaan we even kijken’ Rosie haakte haar arm in de mijne en leidde mij naar de kamer waar de jongens hun interviews zullen houden.

Ik keek de jongens allemaal even een paar seconden aan die aandachtig luisterde naar de vragen die de vrouw aan hun stelde. Ik keek nu naar Harry die mijn blik meteen opving en zijn glimlach naar mij toewierp. ‘Harry?’ zei de vrouw toen en meteen bracht Harry zijn aandacht weer naar de vrouw wat mij zachtjes liet doen lachen. ‘Heb jij al een vriendin?’ Harry schudde meteen zijn hoofd. ‘Ik ben nog steeds vrolijk single’ zei Harry met een lichte grijns. ‘En wij hebben ook meegekregen dat er een nieuw lid met jullie mee op tour is’ zei de vrouw en mijn ogen werden groot. Liam pakte al snel het woord. ‘Ja dat klopt. Er is een meisje mee die ons verhaal gaat opschrijven’ zei Liam die zijn blik even snel naar de mijne liet glijden, maar meteen weer naar de vrouw keek. ‘Wat voor boek precies?’ vroeg de vrouw en keek de groep rond. ‘Over het leven als je op tour bent’ zei Niall simpel en de vrouw knikte. ‘Niemand al stiekem een oogje op haar?’ vroeg de vrouw met een lichte grijns en verlegen sloeg ik mijn blik neer. ‘Wij hebben uit vertrouwde bronnen vernomen dat we helemaal niks met haar mogen hebben’ zei Liam lachend. ‘Dus je vindt haar wel leuk?’ vroeg de vrouw en Liam schudde zacht zijn hoofd. ‘Ze is als een zusje voor me’ zei Liam gemeend en ik keek een stukje opzij naar Rosie die een glimlach op haar gezicht toverde na de uitspraak van Liam. ‘Liam kan wel lief zijn’ zei Louis daarop lachend en ik keek glimlachend toe naar de vijf jongens. Ik had nooit durven dromen dat ik mij al zo snel op mij gemak kon voelen bij al deze nieuwe mensen.

Ik draaide mij om op mijn rug en schoof mijn zonnebril goed op mijn neus. Ik stak mijn haar hoog in een staart en een diepe zucht verliet mijn mond. De jongens waren net klaar met de interviews. Rosie was met Zayn even de stad in en waar de andere waren wist ik niet. Ik hoorde wat zacht gefluister achter mij en net toen ik mijn hoofd omdraaide werd ik op iemand zijn schouder gegooid en diegene rende hard richting de zee. Ik zag zijn bos krullen al vrolijk op en neer deinzen en had dus meteen door dat Harry mij een koude zee in wilde laten gooien. ‘Harry!’ schreeuwde ik meteen en sloeg met mijn handen op zijn rug. Ik keek op en zag de andere drie jongens ons lachend aankijken. Ik had nog net genoeg tijd om mijn zonnebril op de grond te gooien toen ik de spetters al voelde en niet veel later kopje onder ging in het ijskoude water. Hoestend kwam ik boven en zag een grijnzende Harry voor mij. Ik begon te water trappelen, omdat ik niet bij de grond kwam en voelde al snel twee sterke armen rond mijn middel die mij hielpen om even te ontspannen. ‘Bedankt’ fluisterde ik en veegde wat haren uit mijn gezicht. Ik hoestte nog wat water naar boven en keek Harry even aan, zijn krullen die nu vastgeplakt zaten aan zijn gezicht en zijn kuiltjes in zijn wangen die mij nu pas opvielen. Ik liet mijn ogen langs zijn gezicht glijden die bleven hangen bij zijn ogen die mij doordringend aankeken. Enkele seconden keken we elkaar aan toen ik de Ierse lach dichtbij hoorde. ‘Olli!’ gilde Niall die bovenop mij dook om mij om weer mee onder water te trekken en de ogen van Harry die maar in mijn gedachten bleven spoken.

Dit hoofdstuk is wat minder, nu is het even zo tussendoor hoofdstuk. Volgende zal weer beter zijn!

Liefs x

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen