xx

Hiiii,,

Blijkbaar heb ik een soort van fout gemaakt bij mijn guiz. Als je zeg maar de eerste nee zou kiezen zou die meetellen voor een ja :S. Maar ik heb gewoon in een keer 4 nieuwe abo's erbij gekregen. Blijkbaar willen jullie toch wel dat ik door blijf gaan dus ik zag het proberen, speciaal voor mijn lezertjes.

Morgen tot maandag ga ik zeg maar een soort van op vakantie, zwemmen om precies te zijn, en dan zitten we ook in een huisje dus ik zal niet veel te doen hebben. Ik probeer dan wel even een hoofdstukje te schrijven voor jullie. Mijn andere verhaal gaat ook achteruit omdat ik niet zoveel meer schrijf. Ik zit ook amper nog op quizlet, maar ik ga sowieso door totdat ik een van mijn verhalen heb afgerond.

Ik vind het leuk om te horen dat er toch nog mensen mijn verhaal lezen al vind ik het zelf echt achteruit gaan. Ben ook heel erg druk met school, dramaa, enzo met veel proefwerken en ik moet dit jaar mijn profiel keuze maken. Dus allemaal drama dit schooljaar dus daarom waarschijnlijk dat ik niet zoveel meer schrijf. Ik BELOOF dat ik morgen avond of anders zaterdag ochtend er een nieuw stukje op heb staan. Ik moet toch iets van een uur in de auto zitten, no life, dus dan kan ik makkelijk wel een hoofdstukje schrijven.

Bedankt voor alles en het behouden van jullie abo, YOUR THE BEST !! x

Reageer (3)

  • Florets

    ^^

    1 decennium geleden
  • rotjex3

    Okidokie

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Jeahhhh snel schrijven :))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen