hye, nieuw hs xx

We zijn nu al een maand op deze school. De lessen zijn heel leuk. Vooral de magielessen. Het is herfst. Overal liggen bladeren. De lessen vandaag zijn voorbij. Ik loop op de gang. Opeens zie ik voor me iemand met z'n rug naar me toe. Als ik dichterbij kom, zie ik dat het Nils is. Hij is met Lynn aan het zoenen???? Zie ik het goed????? Ik denk terug aan m'n droom de eerste nacht hier. Ik ben gebroken. Nils!!!! Hoe kan hij??????? Ik ren huilend naar m'n klamer. Daar begin ik te snikken. Silke en Mylène komen op me afgelopen. Geen idee waar Rosanne uithangt. Ik vertel hen wat ik zag en ze proberen me te troosten. Plots komen Rosanne, Roan, Rein en Nils onze kamer binnen. Wat een timing!! Rosanne komt onmiddellijk bezorgd op me af. Silke fluistert Rein iets toe. Maar ik gun het Nils niet dat hij me ziet huilen. Ik veeg gauw m'n tranen weg, kijk hem boos aan en zeg: "Jou hoef ik niet meer te zien, ventje! Het is voorbij tussen ons!!"
"Maar liefje, wat heb ik gedaan??????", vraagt hij verbaasd.
"Moet je dat nog vragen? Je hebt me een misselijke streek geleverd. Ik wil je nooit meer zien!!"
Ik duw hem, Rein, Silke en Roan de kamer uit. Waarom stuur ik Silke nou weg? Omdat Rein Nils' vriend is? Ik blijf alleen achter met de tweeling.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Yeeeaaaahhh nooit stoppen met schrijven. Echt serieus je schrijft goed. : D <3 <3

    6 jaar geleden
    • lancyduif

      Aww lief maar echt mijn schrijfstijl is heel erg veranderd de laatste paar jaar haha

      6 jaar geleden
  • RealBritney1

    Wat ben je slim lovebonnie

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    omg!! dat was gewoon iemand die heel veel op Nils leek, maar het niet was en dan komt alles gewoon weer goed!!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen