Foto bij Deel 5

Ondanks dat je nooit meer zou lachen en vanaf nu alle hotels zou vervloeken, was er toch nog één positief ding aan vandaag: het was een regendag.
Ja, een regendag. Een regendag was jouw en Amarillis' favoriete dag, zonder twijfel.
Als de lessen gedaan waren, zouden jij en je beste vriendin samen in het parkje bij het station zitten en genieten van de regen.
'Realistisch Mediteren' noemde Amarillis het, en dat was het ook. Samen dachten jullie aan de écht belangrijke dingen in het leven, en dat kan je het best als je zelf de realiteit durft aanvaarden: in de gietende regen durven zitten.

Het was een goeie regendag vandaag, de hemel was donkerpaars gekleurd en de opklaringen waren even breed als jouw glimlach: miniem.
Amarillis was duidelijk ook geïrriteerd, haar vuisten waren al sinds toerisme gebald en haar blik stond -net zoals in het echt- op onweer.
Stiekem waren jullie allebij heel blij dat het een regendag was vandaag, het zou jullie misschien verlossen van de frustraties. Je het immers niet alleen een stom hotel, je twee partners waren daarbij ook de grootste debiemlen die je maar kan hebben! 2 beste vrienden, beiden zwart haar en mager gebouwd. De ene was een nerd en de andere een klein kind.

Jullie vaste plaats in het stationsparkje was leeg en verlaten, het gras was nat en jullie kleren waren doorweekt. Opgelucht zetten jullie je neer, opgesloten in die reuze storm.
Die er zowel in werkelijkheid werkelijkheid was als in je hoofd...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen