Foto bij And that's why I love you - Niall Horan (part1)

Speciaal voor Emolga
maar doordat mijn ideeën een beetje op hol sloegen schrijf ik het in twee hoofdstukjes, volgens mij is dat wat overzichtelijker.

Beste Olena,
Wegens jouw ziekte krijg jij de dag van je dromen. Bereid je al maar voor op een onvergetelijke dag, met vijf speciale mensen


Dat was de brief die Olena gisteren in de brievenbus vond. Ze had meteen haar mobiel genomen en naar haar beste vriendin, Sharon gebeld. Allebei begonnen ze helemaal te flippen. Haar droom kwam eindelijk uit.

Nu, twee weken later staan ze alle twee op de luchthaven. Een vriendelijke vrouw komt naar hun toe en vraagt of zij Olena en Sharon zijn. Ze knikken vol overtuiging waarna de vrouw vraagt hun te volgen, na ze afscheid hebben genomen van hun ouders. De vrouw begeleidt hen naar buiten, een privé jet staat hen al op te wachten.
"Olena, da meen je toch niet?"vraagt Sharon vol verbazing.
Allebei hun mond valt open.
"Dames, klaar?" Vraagt de vrouw opnieuw en met een glimlach stappen ze op het vliegtuig. Het is prachtig en lekker knus. Een klein huisje gewoon. Een vliegend huisje.

Lachend gaan ze zitten.
De vlucht ging zonder problemen alleen was Sharon wat bang voor de landing, maar dat viel best mee uiteindelijk.
"Goed. Lena, Sharon. Ze staan jullie om de hoek als op te wachten. Ik zou zeggen, veel plezier en amuseer jullie"
"Zullen we zeker doen."
"Ik kom jullie morgen terug halen" zegt de vrouw, waarvan ze de naam eerlijk gezegd niet eens van wisten, voor ze naar buiten gaat.
"Yeey!" Sharon springt wat in het rond waardoor Olena moet lachen.
"Kom" Lena trekt Sharon lachend mee en gaan om de hoek.
Een beetje verbaasd kijken de meisjes voor hun uit. De mensen, die ze hadden verwacht, die er zouden staan, stonden er niet. Er stond een meisje met prachtig blond stijl haar, een koppel, dat perfect haar ouders konden zijn en een bejaard koppel.

"Lena, wat is dit?" Fluistert Sharon vol ongeloof.

"Jullie moeten Sharon en Olena zijn?" De bejaarde man komt wankelend, op zijn wandelstok, naar hen toe. Olena knikt en glimlacht vriendelijk. De oudere vrouw komt ook naar hen toe en groet de meisjes, maar wat ze niet zien is dat de man van het andere koppel het heel erg moeilijk heeft om zijn lach in te houden.

"We hadden jullie al verwacht. Kom maar mee." Een beetje in de war volgen de twee meisjes het oudere koppel. Het meisje met de prachtige blonde haren komt naast hen lopen en lacht vriendelijk naar hen.
"Hallo, ik ben Ni... Euhm, Nina"
Olena lacht vriendelijk en stelt zich voor.
"Ik ben Olena, je mag ook Lena zeggen. En dit is Sharon."

Ze komen aan bij een zwart busje met geblindeerde ruiten.
Het bejaarde koppel heeft wat last om in te stappen, dus helpt Olena maar al te graag.

"Stap maar in hoor, Liam rijdt." Zegt Nina, wijzend naar de man die achter het stuur kruipt. Olena en Sharon knikken wat ongemakkelijk en stappen in. Liam he..?

Het busje komt in beweging en de radio speelt wat leuke liedjes. Plots klinken de eerste tonen van Best Song Ever door de boxen. De vijf mensen rond hen geven elkaar veelbetekenende blikken en knikken dan. Ze beginnen mee te zingen en Sharon's mond valt haast open. Ze kijkt naast haar en ziet hoe Nina haar prachtige blonde haren weghaalt en de warrige bos haar van Niall kom tevoorschijn. Olena slaagt haar hand voor haar mond als ze elk om de beurt hun echte identiteit laten zien.

"Best Song Ever.."
Zayn eindigt het lied en kijkt om naar de twee meisjes, die niet weten hoe ze zich moeten gedragen.

"iih!" Olena laat een soort kreetje uit haar keel ontsnappen als ze eindelijk beseft dat ze in dezelfde auto zit als de enige echte One Direction.

"There is someone really happy" merkt Harry op.

"We zijn er" zegt Liam als de auto tot stilstand komt. De beste vriendinnen kijken door het raam en merken dat ze aan een chique hotel zijn aangekomen.
"Kom mee" terug op en top lenig springen Louis en Harry uit de auto.
"Het gaat precies al wat vlotter?" Merkt Sharon op en Louis grinnikt.
"Dit loopt ook echt wat makkelijker dan met die wandelstok."

Terwijl Sharon wat loopt te praten met de jongens, loopt Olena plots naar de wc. Ze laat de kraan lopen en pletst wat water in haar gezicht. De druppels water vallen terug naar beneden, gevolgd door tranen, die over haar wangen rollen. Ruw wrijft ze de tranen van haar wangen weg terwijl ze in de spiegel naar zichzelf kijkt. Dit is gewoon te mooi om waar te zijn. Ze hoort de deur van de wc opengaan en in haar ooghoek ziet ze Sharon binnenkomen.
"Lena toch!" Ze neemt Olena vast en sleurt haar mee in de gang. Daar omhelzen ze elkaar en plots voelt Olena nog heel wat armen rond haar heen. Ze kijkt op, recht in de twee prachtige blauwe van Niall.

"Niet huilen" zegt hij en wrijft de verloren tranen van haar wang weg.
"Het is gewoon te mooi om waar te zijn.." Snikt Olena zachtjes wanneer ze de armen rond haar terug voelt weg gaan.

"Ohw, hier zijn jullie!" Alle zeven kijken ze op. Paul.
"Goed, de kamers zijn verdeeld, geen gezeur. Gewoon doen." Zegt hij streng. Sharon en Lena kijken elkaar vragend aan. Ze nemen de lift naar boven en komen aan in een gang, waar nog geen enkele kamer bezet is.
"Zo, hier liggen Harry en Liam" zegt Paul, wijzend naar een deur, "Hier slapen Louis en Zayn, dus dat betekend dat Niall deze keer alleen slaapt." De blonde Ier kijkt Paul blij aan. Ze hebben een soort van rolverdeling van wie er wanneer alleen slaapt en deze keer is het Niall's beurt.
"En Olena en Sharon slapen voor deze ene nacht hier" zegt Paul en wijst naar een deur. Sharon spurt er meteen naar toe en opent de deur. Haar mond valt open als ze de hotelkamer ziet. Haar mond valt open. Terwijl Sharon de kamer grondig inspecteert schrikt Lena op als ze plots twee handen op haar heupen voelt. Ze draait zich om en ziet Niall staan.
"Kom je even?"
Olena knikt blij en volgt Niall naar zijn kamer.

Een gil verlaat Olena's mond als Niall haar plots begint te kittelen. Hij tilt haar op en legt haar neer op het zachte bed.
"Je ogen zijn prachtig.." Fluistert Niall als hij zijn blik in de hare boort.
Olena begint te blozen en langzaam komt ze rechtop zitten.
Niall zit achter haar en zegt;
"Ben jij toevallig een beetje verlegen, omdat Lena verliefd is?"
Meteen kleuren haar wangen knalrood en haar handen worden een beetje klam. Niall legt zijn hand op haar schouder.
"Je hoeft niet bang te zijn. Ik weet dat je stiekem verliefd bent.." Fluistert hij in haar oor.
"En weet je waarom ik jou niet follow?" Vraagt hij en onmiddellijk draait Olena zich naar hem om en schud haar hoofd.
"Omdat ik bang was dat je me dan niet meer zou volgen."
"Waarom?" Vraagt Olena zacht.

"Omdat ik stiekem op jou verliefd ben." Mompelt Niall verlegen.
"Wa-wat?"
Niall kijkt terug op en knikt.
Hun blikken boren zich in elkaar en langzaam komen ze dichterbij elkaar en voelt Olena zijn zachte lippen op de hare.
"Je bent geweldig" fluistert Niall nog voor hij haar hand vast neemt en terug naar buiten gaat. Ze gaan de gang op en gaan richting de kamer waar Paul daarnet had aangewezen waar Liam en Harry slapen.
Niall opent de deur en een vrolijke Harry begroet hen. Zijn blik glijdt naar hun handen, en vingers die in elkaar gevlochten zijn.
"Guys!" Roept Harry door de kamer en meteen verschijnen ze achter de krullenbol.
"Kijk!" Zegt hij en wijst naar hun handen. Allemaal vrolijke geluidjes komen Niall en Olena tegemoet. Ze gaan naar binnen en ploffen neer op het bed, naast de rest.

"Olena, ik ben blij dat jullie elkaar eindelijk ontmoet hebben." Begint Harry.
"Het werd tijd!" Zegt Louis.
"Niall is al een hele tijd over jou bezig!"
Olena's ogen worden groot.
"Echt?"
"Ja, hij heeft jou 'ontdekt' op twitter toe je hem volgde en sindsdien praat hij al de hele tijd over jou!" Gaat Liam verder en elke keer worden Niall's wangen roder en roder.
"Je hoeft niet te blozen" zegt Zayn spottend. Olena knikt en drukt een zoen op Niall's wang, iets wat heel wat gejoel van de rest oplevert. Niall grijnst en drukt zijn lippen nogmaals op de hare.

~ 4 jaar later~

Niall en Olena zijn al vier jaar lang een gelukkig koppeltje en vandaag is het groot feest bij de familie Horan en natuurlijk gaat Olena ook mee. Het is naar jaarlijkse traditie dat er iets speciaals gebeurt op het feest en dit jaar is het Niall zijn beurt. Hij heeft iets geweldig in petto.

"Olena, schat! Ik ben blij dat je bent meegekomen!" Niall's moeder komt hen onmiddellijk tegemoet en begroet haar zoon en Lena.
"Hoe gaat het?" Vraagt ze.
"Goed hoor."
"Je ziet er prachtig uit, meisje. Echt beeldschoon!" Zegt Maura fier over het kleed dat Olena aanheeft. Het is een kleed van Niall's bet bet overgrootmoeder en Olena stond erop om het aan te doen, als het haar paste en het staat haar als gegoten.
De namiddag verloopt leuk en als de avond stilaan begint te vallen, wordt het alleen maar gezelliger. Met z'n alle zitten ze lekker knus bij elkaar al Greg, Niall een stoot tegen zijn arm geeft en richting Olena, knikt.
Niall neemt diep adem en kijkt zijn broer, met een licht angstige blik aan.
"Wat als ze 'nee' zegt?" Fluistert hij.
Greg grinnikt en schud zijn hoofd.
"Gekkie, natuurlijk zegt ze geen nee. Doe nou maar. Ik ben er zeker van dat ze ja zegt"

Niall werpt nog een snelle blik naar Olena, die druk aan het praten is, voor hij opstaat.
"Hallo iedereen. Zou ik even jullie aandacht mogen?" Vraagt hij en onmiddellijk heeft hij alle blikken op zich gericht.
"Wel euhm... Volgens traditie moet er op dit feest iets speciaal gebeuren en ik vond dat het deze keer mijn beurt was." Begint hij waardoor iedereen hem afwachtend aankijkt.

"Het is nu vier jaar geleden dat ik haar heb leren kennen, en voordien was ik nog nooit zo gelukkig geweest. Er is nog niemand geweest waar ik zoveel van hield, buiten mijn allerliefste broertje dan" zegt hij er snel achter waardoor er wat gegrinnik ontstaat en hij van Greg en tik tegen zijn hoofd krijgt.
"Maar ik wil haar vandaag iets belangrijks vragen." Hij gaat naar Olena toe en buigt zich op één knie terwijl hij een doosje uit zijn zak neemt. Hierdoor klinken wat verwonderde kreten van opluchting door de tuin.

"Allerliefste Olena, ik ken je nu al vier jaar en nog nooit was ik zo gelukkig"
Lena slaagt een hand voor haar mond en probeert de tranen in te houden.
"Dus ik heb een vraag voor je. Wil je met mij trouwen?" Niall klapt het doosje open en een prachtige ring met een klein diamantje komt tevoorschijn. Tranen van blijdschap lopen over haar wangen wanneer ze knikt.
"Ja, ja Niall. Ja ik wil!" Zegt Olena terwijl ze hem rechtop trekt en hem een passionele zoen geeft.
Niall schuift de ring rond haar vinger en kijkt even naar zijn moeder, die trots haar zoon kijkt.
"Proficiat" fluistert ze.

Reageer (1)

  • agirlx

    awh, cute!
    wat voor ziekte heeft ze eigenlijk ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen