Foto bij OO1

Vandaag is het zover. Milou en ik gaan naar One Direction, dankzij haar. Eerst wilde ik namelijk niet, maar ze haalde me natuurlijk weer over. Zelf vind ik ze knap, maar die muziek daar heb ik het niet zo mee. Alleen het laatste nummer Best Song Ever vind ik wel leuk, maar kom op. Milou doet zoveel voor me dat ik ook wel eens wat terug mag doen.
'Leah, schiet nou eens op! Milou staat hier op je te wachten, ze wilt gaan,' schreeuwt mijn moeder naar boven. Ik roep dat ik eraan kom en loop de kamer uit nadat ik heb gecheckt of ik alles mee heb.
Camera, check. Sleutels, check. Mobiel, check. En zo ga ik door totdat ik alles heb gecontroleerd en anders in mijn tas erbij heb gestopt.
'Je komt nu naar beneden of anders...'- 'Ja, mam! Jezus behandel me niet als een klein kind,' zeg ik afkrakend. Het klinkt misschien wel erg lullig, maar ik ben geen twaalf meer. Ik ben zeventien en nu bijna achttien, dus laat me gewoon.

In de auto onderweg naar Amsterdam Arena staat er gelukkig geen One Direction op, dat moet ik namelijk de rest van de avond ook nog aanhoren. Neuriënd met het liedje Lolly van Maejor Ali, Juicy J en Justin Bieber. I love it!
'Dus heb je er zin in schat?' Vraagt de moeder van Milou aan haar. Milou is trouwens mijn beste vriendin, al drie jaar. Ze is net zoals mij zeventien jaar jong en is een ongelofelijke diehard One Direction fan.
'Ja, super veel. Hoelaat haal je ons vrijdag op?' Vervolgt ze het gesprek terwijl ik het hotel al aan zie komen. Hier is het. Het is echt super mooi, ook al zijn mijn ouders niet de armste, dit is het liefste wat ze ooit voor me hebben gedaan. En ja, echt waar ja.

'Veel plezier schatjes!' - 'Mam!' Waarschuwt Milou haar moeder. Zelf schaamt ze zich enorm om haar moeder's gedrag, maar ik vind het super lief. Had ik maar zo'n moeder, dan was ik niet beledigd als ze zo deed maar juist dankbaar om geliefd te worden.
'Bedankt Karen,' zeg ik grinnikend tegen haar moeder die haar auto omkeert en vertrekt.
Milou en ik lopen het hotel in en checken in.

In onze hotelkamer aangekomen gaan we ons beiden klaarmaken want het concert begint al over twee uur. 'Ik douche eerst!' zegt Milou die snel de badkamer insprint. Oké, fijn dit weer. Zeker dat ik dit kon verwachen..
Nadat Milou klaar is met douchen ga ik douchen en maak me daarna klaar. Ik zelf weet echt niet wat ik moet verwachten van vanavond. Zou het leuk worden, saai, spectaculair? Dat mag god weten.
'Leah, ben je bijna klaar?' vraagt Milou aan me terwijl ze de badkamer. 'Ja, bijna,' zeg ik waarna ik de laatste puntjes op de i zet en dan mijn tas pak.
'Leggo!' roept Milou enthousiast terwijl we de taxi instappen.
Ik hoop dat het concert wat is, anders is het weggegooid geld. Ik heb het misschein niet zelf betaald, maar daar gaat het niet om.


Ik hoop dat jullie het eerste deeltje wat vinden? xLove , graag reacties.

Reageer (3)

  • Azriel

    Like it (:

    1 decennium geleden
  • CitroenPlant

    Geniál,Super
    Oke genoeg Frans..
    Awesome :)

    1 decennium geleden
  • MarcelStyles

    I like it very very much .x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen