mijn eerste hoofdstukje! I hope you liked

Met een gelukkig gevoel sta ik op. Mijn eerste stage dag! Ik sta net op en ga even snel douche enz. Als ik klaar ben is het 10:00. Over een half uur moet ik weg. Dus check alles nog even na en ga dan langzaam weg. Na een half uur rijden ben ik er eindelijk. Ik ga naar de deur en laat mijn backstage pas zien en mag naar binnen. Simone Parker moet ik zoeken. Ik loop langs allerlei deuren met beroemde namen. Ah, Simone Parker lees ik op een deur met mijn naam eronder. Ik klop op de deur en doe open. “Hallo, ik ben Eva Flower.” Zeg ik als een ik een meisje van ongeveer 23 jaar. “Hallo ik ben Simone Parker, ben jij de stager?” Ik knik en ga zitten. “We beginnen met Olly Murs en Justin Timberlake opmaken.” Zeg ze. Ik knik verbaast. “Dit is vast de eerste keer dat je met beroemde mensen gaat werken.” Zegt ze met een lieve glimlach. Ik glimlach terug en ga rondkijken in de kamer. “Als je wat drinken wilt, dan kan je dat pakken in die koelkast.” Zegt ze terwijl ze naar de koelkast wijst. “en daar zijn bekkers enzo.” Ik knik en ga op een stoel zitten. “De eerste komt binnen 10 minuten.” “Wie gaan we dan allemaal nog opmaken?” “Nou Justin Timberlake, Olly murs sowieso en volgens mij Katy Perry, Rihanna, Fun en Jessie J.” Ik knik en word best wel nerveus, want ze zijn wel bekend en ik ben totaal niet bekend. Zouden ze wel aardig zijn? Oke niet teveel over denken Eva. Denk ik in mij zelf. Na 5 minuutjes word ik op de deur geklopt en komt Olly Murs binnen. Hij geeft mij en Simone even een hand en gaat dan zitten. Ik moet nu nog even alles aangeven en kijken. Dat leek het beste van Simone en ik ben er ook over eens. “zo het is klaar, want vind jij er van Eva?” “Ik vind het mooi.” Zeg ik eerlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen