Losing trust - 057
Enjoy <'3
Ik zat in de wacht hal te wachten voor mijn sollicitatie gesprek. Harry was net 4 uur weg en ik miste heb nu al verschrikkelijk. Ik had een sollicitatie gesprek bij het café waar ik met Julien, Robin en Harry had gezeten de eerste dag dat ik hier in Londen was. "Mevrouw Smit" een blonde vrouw stond in de deuropening. Ze glimlachte vriendelijk. "Ja dat ben ik" ik stond op en klopte mijn jeans even af. "Komt u verder" ik knikte en liep achter de vrouw aan naar binnen. Ik keek op en zag een jongen van ongeveer Harry' leeftijd zitten. Hij had een lief gezicht een hele mooie blauwe ogen. Ik glimlachte naar hem toen hij mij aan keek. "Hai ik ben Jake, en dan ben jij vast .. Julia" hij glimlachte en stak zijn hand uit. Ik schudde zijn hand "Ja dat klopt leuk kennis te maken." "Ik ben mevrouw Wildwood maat noem me maar Alice. Zoals ik zie heb je meneer Conley al hebt ontmoet" ik knikt. "Neem plaats" ze wees naar de stoel en ik ging zitten. "Dus heeft u al eerder ervaring gehad in een café?" "Ja toen ik in Nederland woonde werkte ik in de bediening en achter de bar in een café." "Ahh je komt uit Nederland he" ik keek op naar Jake en zag heb met een scheve grijns op zijn gezicht zitten. "Uh ja klopt" ik lachte even terug en keek toen Alice weer aan. "Hmm oké. Ik heb uw cv even bekeken en dat ziet er allemaal prima uit. Ik wil graag dat je eerst een dag proef komt zodat ik met mijn eigen ogen kan zien wat je allemaal kan en als dat allemaal prima gaat ben je aangenomen." "Dat zou heel fijn zijn" antwoordde ik. "Wanneer zou je kunnen beginnen?" "Vanaf morgen. Ik kan zelfs vandaag al beginnen." "Dat zou heel fijn zijn. We kunnen nu op het moment wel wat personeel gebruiken. "Achter ligt een outfit en een schort. Meneer Conley zal je begeleiden en alles uitleggen." "Heel erg bedankt" ze knikte en ik stond op en schudde haar hand. Ik vond het hier nu al leuk! "Nou dat zit je met mij opgescheept vandaag en ik ben de enige die vandaag werkt dus dat wordt gezellig" hij knipoogde even en ik glimlachte. Hij nam me mee naar een klein kamertje. Ik trok mijn outfit aan. "Ik ga naar de bar, als je er over 5 minuten bent kunnen we beginnen." Ik knikte en daarna liep hij de deur uit.. Ik pakte mijn mobiel en zocht gelijk Harry' naam op. Ik klikte op het groene hoorntje en luisterde naar de telefoon die over ging. "Hey babe" ik kreeg een grote glimlach op mijn gezicht bij het horen van zijn stem. "Hee" antwoordde ik. "Is er iets?" "JA!!!! Ik heb een baan!" "Wat! Wat goed, waar?" "Bij het café waar we zaten de eerste dag dat ik hier in Londen was." "Nice!! Ik mis je nu al wist je dat!" "Ik jou ook"antwoordde ik zacht. "Lieverd ik moet hangen we zijn bijna bij het hotel" "Oké veel plezier." "Jij ook! En goed je best doen he" "Haha ja tuurlijk. Ik hou van je" "Ik ook van jou babe. Bye" "Bye" en met dat hing ik op. Ik sms'te gauw Robin nog even en liep toen naar de bar. "Daar ben je" ik zag een blije Jake achter de bar staan. "Haha ja sorry moest even iemand bellen" hij keek even bedenkelijk naar glimlachte daarna weer. 'Oké dat was raar' dacht ik bij mezelf. Ik keek even de zaak rond en zag dat het erg rustig was. "Let's get started" ik lachte toen hij dat zei en ging toen naast hem staan.
Reageer (1)
Love it (:
1 decennium geledenGa snel verder xx