OO1
Wat als Harry vindt dat ik te veel ben veranderd? Straks herkent hij me niet meer! Of wat als de rest me maar irritant vindt, maar niks tegen Harry durft te zeggen? Misschien loop ik wel een keer de kamer in terwijl ze het erover hebben hoe vervelend ze me wel niet vinden en dan- DING DONG
Het scherpe geluid van de deurbel trekt me uit mijn gedachten, en trillend vind ik mijn weg naar de andere kant van mijn appartement, waar de voordeur zich bevind.
Vandaag was het eindelijk zover, na drie lange, en vooral eenzame jaren zal ik mijn broer weer zien en zal ik eindelijk de andere bandleden van zijn boyband ontmoeten. Ik kijk er al weken naar uit, maar nu het dan eindelijk zover is nemen de zenuwen mijn lichaam over, en kan ik het niet helpen om alles op te sommen wat er mis kan gaan.
Als ik eindelijk bij de voordeur ben aangekomen, druk ik met trillende handen de deurklink omlaag waarna ik de ineens superzware voordeur voorzichtig naar voren duw.
"Hey babygirl!" de zware stem van Harry trekt me uit mijn gedachten, en ik voel mijn mondhoeken omhoog krullen. "Hazza!" Voordat ik me kan bedenken neem ik een kleine aanloop waarna ik veilig in de sterke armen van mijn oudere broer beland. Ik sluit mijn ogen en geniet van de warmte die zich langzaam over mijn lichaam verspreid. Het is alweer drie jaar geleden dat ik me voor het laatst zo veilig heb gevoeld.
Als ik naar mijn mening veel te vroeg weer terug op de grond word gezet en wel verplicht ben om mijn ogen weer te openen, zie ik nog vier andere figuren staan die ik ken als de andere leden van One Direction. Eentje met blond haar, één van de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien, en een aanstekelijke glimlach komt me bekend voor als Niall. Naast hem staat een jongen met prachtige chocola gekleurde ogen die me ervan doen overtuigen dat dit Liam is, of hoe Harry hem altijd noemt: Daddy Direction. Daar weer naast staat de enige waar ik weleens contact heb gehad als Harry en ik aan het Skypen waren, oftewel Louis 'the tommo' Tomlinson. En als laatste staat een mysterieus figuur dat me, anders dan de anderen, geen warme glimlach schenkt, maar een koude blik. Zijn zwarte haar is perfect in model gebracht, en met één blik zie je dat hij het heel belangrijk vindt hoe hij eruitziet. Ik hoef niet lang na te denken om tot de conclusie te komen dat dit Zayn wel moet zijn, de 'Bradford Bad Boi'.
Er zijn nog geen reacties.