Foto bij Chapter 45 Mila

SORRY DAT HET ZO LANG OP ZICH HEEFT LATEN WACHTEN!!! Ik was vorige week jarig en heb het zowat de hele week gevierd haha c; maar er komt nu weer meer, promise. Ik heb het wel heel druk, want ik werk avonden per week, ik pas op, ik dans en ik heb school. Daarnaast doe ik ook nog wel eens wat in mijn vrije tijd, natuurlijk. Maar hier is een 16+, en Pippa en Niall zullen ook niet achter blijven, net als Letta en Zayn. Heb geduld, het duurt niet heel lang meer. Ik weet dat het misschien nog een beetje veel is met die drie stellen, maar er komt echt nog veel verandering in. Net als Liam met Skye/Allison (daar ga ik niks over verklappen). Omdat het over zo veel verschillende mensen gaat, duurt het wat langer, maar dat vind ik juist fijn. Ik hou niet van verhalen waar zoveel zo snel gebeurd, want dan is het verhaal binnen no-time afgelopen. Hope you enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • louisharry

    aaaaaaawwwwwww, ik ga dood ik dacht echt toen ik jou naam zag YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    Dit is eigenlijk heel cute c:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen