Oke een XXXXL hoofdstukje de reden staat onderin

Hoop dat jullie het leuk vinden XXX iris

Langzaam gaat de deur open. Eindelijk ben ik dan uit die caravan. Ik zie Mam en pap samen met Katy en Mike verderop staan. Direct ren ik naar hun toe. Snikkend vlieg ik bij hun in de armen. Ik dacht dat ik dood ging zeg ik voorzichtig. Ik ben zo blij dat ik jullie weer zie. Wacht kan iemand dat even opnemen zegt Katy. Dan kan ik dat afspelen als ze weer eens boos op me is. Mijn tranen maken plaats voor een lach. Zelfs die domme grappen van jou heb ik gemist Katy. Jaja dat zeg je nu maar eigenlijk was je alleen maar blij dat je even van me af was.Kom op dan gaan we naar de tent. Papa slaat een arm om me heen en druk pratend over de afgelopen dagen lopen we terug naar de tent.

Eenmaal bij ons veldje aangekomen zie ik Kate en Nikki samen met de boys voor de tent van Daan zitten. Ga maar naar je vrienden zegt Pap met een knipoog. Ik geef hem een kus op zijn wang en loop samen met Mike richting hun tent. Hoi zeg ik terwijl ik bij Daan op schoot ga zitten. Hoi zeggen Rein en Owen even droog terug. Nils schud zijn hoofd kunnen jullie nou nooit eens normaal doen. Nee zeggen Rein en Owen tegelijk. Hoe is het trouwens met je wonden vraagt Nikki. Tja het gaat wel nog een beetje last van de wonden op mijn hoofd maar ik denk dat het vanzelf wel over gaat. Voorzichtig voel ik met mijn hand aan mijn hoofd gelijk gaat er een pijnscheut door mijn hele lichaam. Daan ziet aan me dat ik pijn heb en legt meteen zijn arm ter ondersteuning om me heen. Ik glimlach voorzichtig naar hem. Waarna Daan me een kusje op mijn hoofd geeft. Zozo niet te klef gaan doen he zusje. Ik kijk op en zie Mike grijnzend mijn kant op kijken. Haha erg grappig. Hoe zit het trouwens tussen jou en Kate? Heb ik de afgelopen dagen misschien iets gemist? Mike werpt me een woedende blik toe waarna ik nonchalant mijn schouders ophaal kon toch? He ik weet niet of de broer en zus het door hebben maar ik zit er gewoon bij hoor Kate kijkt lachend mijn kant op. Ja weet ik toch zeg ik waarna ik opspring van Daan zijn schoot om Kate een knuffel te geven. Kom hier Kateje ik heb jou ook gemist hoor. Ik sla mijn armen om Kate heen en geef haar een knuffel. Gelijk daarna loop ik naar Nikki om haar ook een knuffel te geven. Tja ik kan moeilijk jou overslaan zeg ik. He en ik dan Rein kijkt nu opeens boos naar mij. Groepsknuffel dan maar zeg ik vragend. Meteen stormt iedereen op mij af. Pfff wat zijn mijn vrienden toch ook een stelletje gekken.

Na een gezellige avond met mijn vrienden loop ik terug naar mijn tentje. Nouja die van Katy en mij. Katy ligt inmiddels al te slapen en ik plof naast haar neer. Eindelijk kan ik weer normaal slapen. Ik kruip in mijn slaapzak pak mijn knuffel die ik de afgelopen dagen ook gemist heb druk hem tegen me aan en val zo in slaap.

Hey beauty ik doe mijn ogen los en op het luchtbed naast me zit Daan. Ik dacht laat ik maar even kijken waar je blijft want volgens Katy kan jij wel tot half twaalf uitslapen. Wat ik dat is helemaal niet waar hoor. Grinnikend pakt Daan een dienblad van achter hem ik heb alvast een ontbijtje voor je gemaakt. Ahw dat is echt lief. Ik strek mijn arm uit om het dienblad van hem aan te pakken maar net op het moment dat ik er ben trekt hij hem terug. Ik wil er wel wat voor weer hebben hoor, anders is het geen eerlijke deal Daan kijkt me serieus aan. Goh Daan mee je dat ik dacht dat naar mij kijken hoe ik mijn ontbijt op eet echt wel de moeite waard. Teleurgesteld schud Daan zijn hoofd. Nee helaas niet. Nou wat wil je ervoor terug hebben dan? Laat me raden een kusje? Nee eigenlijk niet. Nou kom op Daan ik heb honger zeg op. Grijnzend haalt Daan zijn dienblad weer achter zijn rug vandaan. Hier je ontbijt zegt Daan terwijl hij mij een kus geeft. Ik pak het broodje wat voor me ligt. Maar wat wou je er nou voor terug dan? Ja dat merk je nog wel zegt Daan terwijl hij een slok neemt uit mijn glas sinaasappelsap. He dat is mijn drinken vreetzak.

Met Daan achter me die zijn handen voor mijn ogen houdt loop ik vooruit. Daan zeg op waar gaan we heen? Iets heel leuks. Goh alsof ik dat nog niet door had. Nouja ik weet niet of jij het leuk vindt, ik vind het in ieder geval wel leuk. Na nog een paar stappen gezet te hebben. Vertelt Daan dat ik mag stoppen. Open je ogen maar. Voorzichtig doe ik mijn ogen open. Voor mij staat een knalgele Kajak met Daan hartje Emma. Kom op Daan ploft achterin de boot en ik stap voorin. Langzaam roeit Daan ons door het beekje. Onderweg kom ik allerlei bordjes tegen waar dingen op staan als ik hou van je en op een brug was zelfs een foto van mij en Daan geplakt. Ik buig naar achteren om Daan een kus te geven. Die hij met alle liefde beantwoordt. Even staan we stil op het water maar dan pakt Daan zijn peddel om door te roeien. Na zo'n vijftien minuten komen we bij een bordje waarop staat volg de pijlen en je komt bij de mensen terecht die van je houden. Ik wijs Daan de pijlen aan en hij peddelt er naartoe. Het is inmiddels iets schemerig geworden en we roeien richting een klein eilandje. Als ik dichterbij kom zie ik dat op het eilandje een grote tent staat met allerlei kaarsjes die erheen leiden. Daan legt de Kajak aan op het eiland en pakt mijn hand vast. Samen lopen we richting de tent waar allemaal familie en vrienden van mij staan ook staat er zo snel gezien wat vrienden en familie van Daan. Daan pakt mijn hand vast en loopt het kleine podiumpje op. Lieve lieve Emma, ik geef echt heel veel om je en moet er niet aan denken dat de afgelopen dagen een ander einde zouden hebben gehad. Om mijn liefde voor jou te uiten heb ik een klein verrassingsfeestje voor jou georganiseerd. Ik hou heel veel van je en wil je nooit meer kwijt. Ik hou ook van jou Daan ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem op zijn mond. Alle mensen die in de tent staan maken allerlei geluidjes als Ahw of oeh maar het kan me even helemaal niets schelen. Ik ben blij met Daan en dit feestje is echt zo lief. Ik haal mijn lippen van die van Daan af waarna Rein, Owen en Nils het podium. HET IS PARY TIME . Ik spring van het podium af en loop naar mijn vriendinnen toe. Dit wordt echt een te gekke avond. PARTY TIME roepen Daan en ik tegelijk. Glimlachend kijk ik opzij en kus Daan op zijn mond


Heey ik heb even een soort van einde gedaan maar ik ga wel verder hoor. Want morgen ga ik naar PARIJS. Met school ga ik dus van maandag tot donderdag naar Parijs en daarna kijk ik wel wanneer ik schrijf. Maar die reacties van jullie vindt ik wel echt te gek dus ik stop niet. Waarschijnlijk ga ik volgend weekend wel weer verder. En vanuit Parijs ga ik ook jullie verhalen wel volgen maar schrijven vanaf mobiel komt er denk ik niet veel van. Dus wens me maar veel plezier :)

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder dan en veel plezier in Parijs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen