Foto bij Losing trust - 056

Ik ben echt dood op! Vanavond heb ik mijn eerste zag les jongens! :)
Hoe was jullie dag vandaag ?
Sorry dat ik niet zolang heb geactiveerd maar ik liep vast en wist even niet hoe ik verder moest maar nu heb ik weer wat dus Enjoy ;)

"Alsjeblieft je dessert" ik keek op van het uitzicht en zag Harry als een echte ober een bord met heerlijke ijs en fruit erop voor mij neer zetten. Ik glimlachte en begin daarna heerlijk ervan te eten. Ban mij mocht Harry dit elke dag wel doen. "Waarom krijg ik dit allemaal? Het is een dood gewone dag er is niks bijzonders en toch krijg ik dit allemaal" ik keek hem even bedenkelijk aan. "Het zit zo. Ik weet dat je nog naar net bij mij woont, en dat ik heb gezegd dat ik voorlopig niet weg hoefde maar .." hij liet zijn hoofd even zakken. "Maar wat? Harry wat is er?" "Ik moet morgen een week weg. We kregen plotseling te horen dat we singings hebben in Duitsland. Ik wist het ook niet en niemand heeft mij ingelicht maar ik kan er niet onderuit. Dus dat betekent dat je vanaf morgen alleen bent..." Ik keek hem aan. 'Serieus?!' Dit had ik dus niet verwacht .Wat moest ik in hemelsnaam doen! "Oké... hoe laat moet je weg?" "Het vliegtuig vertrekt om 9 uur 's ochtends. Dat betekent dat ik om 6 uur weg moet." "6 uur?! Dan al." "Het spijt me.." hij liet zijn hoofd weer zakken. "Het geeft niet het is je werk. Werk hoort erbij daar kan je niks aan doen. En ik moet eraan gaan wennen want straks als je op tour gaat ben je maanden weg. Dus dit is een een goede test. En nu kan ik in alle rust zelf eens een baantje gaan zoeken. En weer eens bij Robin en Julien op bezoek" ik glimlachte geruststellend en hij glimlachte even terug. "Ik uh denk dat ik maar even mijn spullen in ga pakken" en met dat stond hij op. Ik knikte en gaf me nog een kusje op mijn voorhoofd. "Ik hou van je" "Ik ook van jou." Hij liep de kamer uit. Ik zuchtte even diep. 'Hoe moest ik dat in hemelsnaam gaan volhouden?' Ik keek even naar de Big Ben. De tijd tikte maar door. Ik zuchtte weer en stond toen op. Ik nam de borden en glazen en de rest van de spullen mee en liep naar beneden richting te keuken. Ik gooide alles in de afwasbak. ik leunde even tegen het aanrecht aan en ging met mijn handen door mijn haren. Ik draaide me om en begon de afwasbak vol te laten lopen met schuim en heet water. Toen dat klaar was ging ik afwassen. Ik was bezig met een bord. : Godsamme waarom wil je niet schoon?!" ik schrok van mezelf omdat ik ineens zo schreeuwde. Ik liet het bord en de afwas borstel gefrustreerd uit mijn handen vallen. Ik zette mijn handen op de rand van het aanrecht. Ik ademde even diep in en uit en droogde daarna mijn handen af.

'Laat ik maar eens bij Harry kijken' bedacht ik en ik liep naar boven. Ik liep op de gang en hoorde gefrustreerde zuchten en kreunen van uit de slaapkamer. Ik liep naar de slaapkamer en zag daar Harry druk zijn koffer dicht duwen. Hij had een rood hoofd en zijn krullen zaten door de war. "Kutzooi!" hij gooide de koffer aan de kant en liet zichzelf tegen het bed aanvallen. Ik liep naar hem toe. Ik ging naast hem zitten en pakte zijn hand vast. Zijn lichaam trilde even maar werd toen weer rustig. "Harry? Gaat het wel?" "Nee" zuchtte hij. "Wat is er?" "Het had een leuke avond moeten zijn en dat is weer verkloot door mij. Ik wil morgen helemaal niet. En ik weet dat ik overdreven reageer. Maar het ging net weer goed na al die kut dingen en nu moet ik weer weg!" ik wist even niet wat ik moest zeggen. Ik wou ook helemaal niet dat hij weg ging maar als ik dat nu ging zeggen ging hij zich alleen nog maar meer rot voelen. "Jij kan hier helemaal niks aan doen.. en je reageert misschien wat overdreven maar dat is normaal, ik was net beneden ook niet al te vrolijk." "Nee ik hoorde het ... echt het spijt me!" hij keek me aan met die lieve mooie twinkeling zin zijn ogen. "Het geeft niet echt niet!" antwoordde ik zachtjes en ik pakte zijn gezicht vast en drukte en kus op zijn mond. Ik voelde zijn tong tegen mijn onderlip aantikken en ik deed gewillig mijn mond open. Na wat voor mij leek uren haalde hij mijn lippen na een paar minuten eraf. "Ik hou zo veel van je! Ik heb echt nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou!" mijn mondhoeken krulde omhoog en ik knuffelde hem stevig. "Ik ook van jou, en dat zal altijd zo blijven!" Het voelde heerlijk om hem zo vast te missen vooral nu ik wist dat dat een week niet kon.....


Oeiiii hoe gaat Julia dit volhouden? En hoe zou het gaan met Harry als hij weg is ? :)

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Hopelijk gaat Harry niet vreemd(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen