OO3
Niall P.O.V :
Het oorverdovende geluid van de bel klinkt, waarna de deur van het klaslokaal met een harde klap dichtgegooid wordt. "Meneer Tomlinson, omdat dit de eerste les van het nieuwe schooljaar is zie ik het door de vingers, maar het is dit jaar wel de bedoeling dat je examen mag doen, dus zul je toch wat meer discipline moeten tonen!" De schelle stem van mevrouw Broekhuijzen galmt door het lokaal en geschrokken kijk ik op. Daar staat hij: degene die voor de tweede keer het examenjaar over moet doen, en me al jaren lastig valt, oftewel: Louis Tomlinson. Zonder iets terug te zeggen loopt hij naar zijn vaste plek achterin het lokaal naast Liam, de welbekende flirt van de school. Als hij ziet dat ik naar hem kijk verandert zijn emotieloze blik in een gemene grijns, en zegt hij iets tegen Liam, waarna hij overdreven begint te lachen,
School is nog geen tien minuten begonnen, en ik weet nu al dat dit een lang jaar gaat worden.
Verveeld kijk ik naar Zayn die geconcentreerd met zijn huiswerk bezig is. Ik zit al vanaf de brugklas bij hem in de klas en we konden het vanaf het begin al goed met elkaar vinden. We zijn allebei niet de meest opvallende of meest populaire, we hangen altijd maar een beetje op de achtergrond. Dat was tenminste zo totdat Louis zich ermee ging bemoeien. Hij zat dan wel niet in dezelfde klas als wij, maar hij spoorde zijn 'volgers' aan om ons het leven zuur te maken. Ik herinner me nog goed die ene keer....
- Flashback -
Ik liep samen met Zayn de douches uit naar de kleedkamers, we hadden alleen een handdoek om onze middel. Het was weer een les zoals altijd, Louis en Liam liepen te kloten, Zayn en ik deden goed mee en Harry liet weer zien dat die overal de beste in was. Harry is ook echt overal de beste in, maar het mag wel wat minder overdreven.
Zayn en ik kwamen de kleedkamers binnen en zagen Liam en Louis grijzend staan lachen naar ons, dit betekende vast niet veel goeds. Ik keek naar de kapstok, waar waren mijn kleren? Ik keek in het rond en zag dat Zayn ook zoekend om zich rond keek. Toen stonden Liam en Louis achter ons met onze kleren, ze renden de kleedkamers uit. Zayn en ik zetten meteen de achtervolging in op onze kleren. We renden Louis en Liam achter na en kwamen in de aula terecht. Ze hebben ons letterlijk voor de hele school voor schud gezet...
- Einde Flashback -
Ik weet niet precies wat we verkeerd gedaan hebben, waarschijnlijk was hij gewoon boos omdat we hem niet aanbidden zoals iedereen hier nog steeds doet, Ik snap niet hoe al deze mensen hier zo naar hem opkijken. Moet je zien, hij zit voor het tweede jaar in het examenjaar. Zou het ooit goed komen met hem? En dan nog die vriendin van hem, volgens mij gebruikt zij hem echt alleen voor de populariteit. Die twee zijn het populairste stel van de school.
Reageer (1)
Je schrijft echt goed! Snel vedder!!! x
1 decennium geleden