Losing trust - 054
Enjoy <'3
"Oké laten we eerst alle dozen voor in de slaapkamer gaan sorteren, die dan naar boven brengen en dan eerst dat allemaal uitpakken" Gemma had dit volgens mij vaker gedaan want ze wist precies hoe alles moest. "Ik neem aan dat je bij Harry in zijn slaapkamer slaapt" ze keek me even aan en ik knikte. "Alleen haar kast staat in een andere kamer, net zoals die van mij." "Ja oké dat snap ik" ze richtte zich weer op de dozen. We hadden gelukkig op elke doos geschreven wat er op stond en zo konden we dus ook precies zien wat allemaal kleding was en spullen voor boven waren. "Schat wat is dit?!" ik keek op en zag Harry met iets in zijn hand staan. Ik keek even goed en moest toen heel hard lachen. "Oh my god dat is mijn Teddy." Ik pakte het gescheurde, oude, bijna kapotte beertje en keek er even naar. Ik had zoveel veel herinneringen van deze teddybeer. "Wil je die serieus houden? Dat ding is helemaal kapot en oud" ik keek Harry aan en knikte. "Ik gooi hem niet weg!" "Oké oké. Maar dat ding gaat niet mee in bed!" Ik hoorde Gemma keihard in de lach schieten en moest zelf ook lachen waarna Harry weer serieus verder ging. "Jullie zijn echt heel schattig samen. Je hebt het goed voor elkaar broertje." "Ik mag misschien jonger zijn maar ik ben wel miljonair dus noem me niet broertje." "BROERTJE BROERTJE BROERTJE." Ik zat geamuseerd naar hun twee te kijken. Wat een gekke familie waren die Styles ook. toen we na 2 uur klaar waren en alle spullen boven hadden uitgepakt lieten we ons alle drie uitgeput op de bank vallen. "Man wat heb jij een spullen, als ik dat had geweten had ik je gewoon in je eigen huis gelaten." "Hahahaha sukkel je had het nooit overleefd zonder mij." "Nee klopt" zei hij terug en drukte een kusje op mijn mond. "Awhh" we keken allebei op en zagen Gemma ons aankijken. Harry draaide even met zijn ogen en lied toen zijn hoofd op mijn schoot vallen en kreunde even. "Waarom heb ik een zus die zo irritant is maar waar ik zo veel van hou?!" schreeuwde hij. Ik moest zo hard lachen dat ik bijna ik mijn broek plaste.
We hadden super vele lol met zijn drieën en het was super leuk om Gemma weer eens te zien. Ze was gewoon zo lief! Het was ondertussen al half 5. "Harry ik ga weer. Ik moet nog naar Homels Chapel rijden. Ga eten bij mam." "Dan lijkt het me verstandig als je gaat ja dat is nog al een eind rijden. Wil je de groeten doen aam mama?" "Ja tuurlijk doe ik dat gekkerd!"Julia het was super fijn om je weer eens te zien. Zorg je een beetje goed voor mijn broertje?" "Haha ja altijd! Het was ook leuk om jou weer te zien" ik knuffelde haar waarna ze Harry knuffelde en ze naar buiten liep en in een taxi stapte, zwaaide en weg reed. Ik zuchtte even en liep toen weer de woonkamer in. "Zullen we morgen de rest maar doen?" "Ughhh graag ik ben kapot" kreunde ik en liet me tegen Harry aanvallen toen hij op de bank ging zitten. Hij sloeg zijn armen om mij heen en drukte een kus op mijn kruin. "Harry wat gaan we eten?" "Jaaaaaaaaaa dat is een verassingggggggggg. Ik ga nu koken en jij gaat in de woonkamer zitten. En" en hij wees met zijn vinger naar me "Ik wil jou niet in mijn keuken hebben." Ik zuchtte even maar lachte toen toch. Hij drukte vlug een kusje op mijn mondhoek en liep toen de keuken in. 'Wat ging ik nu een doen' ik zuchtte en liep me toen gefrustreerd achterover vallen. Ik was super blij dat ik in Harry's huis was. Zijn huis straalde een soort warmte uit. Het voelde echt goed en het voelde alsof dit huis altijd al voor ons samen was.
Reageer (1)
Haha aawh (:
1 decennium geledenBroer en zus liefde <3
Ga snel verder xx