Foto bij Losing trust - 053

Het gaat misschien even een tijdje duren voor ik hoofdstukken ga activeren want ik wil weer even de tijd nemen om te schrijven zodat ik weer even een voorraadje heb ;)
Enjoy ;)

Toen we bij het station aankwamen was daar de verwachtte paparazzi. Ik zette snel een zonnebril op voor alle flitsen en stapte toen uit. Harry kwam gelijk naar me toe en pakte mijn hand vast en we probeerde ons een weg te banen tussen alle mensen. ‘Man wat een drukte!’ dacht ik gefrustreerd. Er werden allemaal vragen gesteld en op sommige gaf Harry snel antwoord. Ook was hij nog met een paar fans op de foto geweest en nu liepen we eindelijk het station binnen. “Sorry voor dat alles. Ik weet dat het niet leuk is maar ik probeer er zo min mogelijk aandacht aan te geven” zei hij zachtjes en keek even ongemakkelijk naar beneden. "Het geeft niet. Het enige wat moeilijk is is dat mijn privacy weg is. Maar ik heb alles er voor over om bij jou te zijn" en ik drukte een klein zacht kusje op zijn wang. Hij keek op en glimlachte even waarna hij zijn arm stevig om mijn middel sloeg. "Daar is ze al" zei hij en wees met zijn vinger naar de richting van de lockets. Ze zag ons en kwam met een grote glimlach op ons aflopen. "BROERTJEEE." Ik moest lachen toen Harry even met zijn ogen draaide en mij losliet om daarna zijn armen stevig om zijn zus te slaan. "Harry je .... killt me" lachte ze en Harry liet haar los. "Juliaaaaa." "Gemmaaa." Ik knuffelde haar en gaf een kus op haar wang. "Ga je mee? Er zijn nog al veel fotografen dus wil graag weg" zei Harry waarna Gemma even knikte en Harry zijn arm weer om me heen sloeg en we naar buiten liepen. Met moeite kwamen we door die mensenmassa en zaten we gelukkig eindelijk in de auto. "Stoorde ik jullie niet vanochtend ? Harry klonk nogal geïrriteerd" zei ze ineens en ik moest lachen. "Ik was niet geïrriteerd. Maar wij hadden plannen om alle spullen van Julia op te gaan ruimen" zei hij terwijl hij strak met zijn ogen op de weg gericht was. "Oh hahaha zei dat dan. Ik wil wel helpen als jullie hulp nodig hebben." "GRAAAG" ik schrok even toen Harry zo begon te schreeuwen maar lachte toen. "Alle hulp is welkom. Ik heb nogal wat spullen" antwoordde ik en we moesten alle drie even lachen. Na een half uurtje kwamen we thuis. We liepen het huis in "Wil je wat te drinken?" "Ja doe maar cola ofso." Ik liep naar de keuken en hoorde hun alle twee lachen. Die twee waren echt broer en zus voor het leven. Ik kwam weer terug met 3 glazen cola en zette die op het tafeltje voor de bank neer. "Oke hoeveel dozen zijn er in totaal?" Gemma keek mij vragend aan. "We hebben 4 dozen met kleding, 2 dozen met schoenen en nog 1 doos met sieraden en ander troep voor in de kast. Dan hebben we 2 dozen met allemaal spullen die ze in de woonkamer had staan. En nog 10.000 dozen..." zei Harry en hij zuchtte. Ik moest lachen en schudde even met mijn hoofd. "We hebben ook nog een paar meubels." "Hmm oké dan mogen we wel aan de bak zou ik zeggen" zei Gemma en ze stond gelijk op en begon de dozen te sorteren. Ik keek Harry aan. We lachten even naar elkaar en hij gaf me een knip oog terwijl hij me van de bank tilde.

Reageer (1)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen