Jep een nieuwe,, kheb jullie al lang genoeg in spanning gehouden ^^.

Watcha think about that?
Mijn broek word van m'n lichaam gerukt en ik trek meteen de broek van Edward uit. Hevig kussend legt Edward me op z'n bed. Ik word ontdaan van m'n onderbroek en ik doe de boxer van Edward uit en voel hem in me komen. Eerst zachte, trage stoten maar die evolueren al snel tot harde, snelle stoten. Ik zet m'n nagels in z'n rug en gooi m'n hoofd in m'n nek. Na een tijdje kom ik klaar en daarna Edward. Edward gaat uit me en ik ga vredig met m'n hoofd op z'n borstkas liggen. Zachtjes gaat m'n hoofd mee als hij ademt. Ik wou dat dit moment voor eeuwig kon duren. Ik kijk op m'n gsm en zie dat het bijna 5uur is."Wacht even he ik ga effe bellen." hij knikt en geeft me een kusje. ik doe snel m'n kleren aan en ga even op z'n balkon. Ik bel het kantoor en hoor Emily haar stem."Emily, zeg maar tegen Miranda dat ik ontslag neem, ik denk dat dat het beste is." ik leg meteen af en ga terug bij Edward zitten."wat was er schat?""Ik heb ontslag genomen bij Miranda. Maar nu zit ik wel alle dagen alleen..." Edward komt bij mij en kijkt me met de mooiste ogen aan."Kom weer naar school, het is maar een jaar meer...""Maar als ik morgen daar toekom gaan ze me waarschijnlijk niet meteen de klas inlaten, en die Bella zal me meteen aanvallen -_-." Edward lacht even met m'n gezichts uitdrukking en neemt me op en gaat met mij op z'n schoot op de bank zitten. Aaiend door m'n haar voel ik z'n koele adem in m'n nek waardoor al m'n nekhaartjes overeind komen. Na een tijdje zo gezeten te hebben zie ik dat het al 06.00 uur is.
"Moet je je niet beginnen aankleden? Maar ik heb er geen probleem mee als je zo blijft zitten hoor." Edward lacht en staat op en loopt de badkamer in. Na nog geen 5 minuten is hij de badkamer weer uit, geheel aangekleed. Ik ga de badkamer in en doe wat make-up op. Samen lopen we naar de auto en gaan naar de school. Daar aangekomen is er wel nog niet veel volk maar ik moet me wel weer herinschrijven. We lopen samen naar het kantoor van de graadcoördinator."Binnen!"bromt de oude mannenstem.Ha juffrouw Vance en jongeheer Cullen waarmee kan ik jullie van dienst zijn??""Wel, meneer, ik vroeg me af of ik me kon herinschrijven, ik zou graag m'n studie's verder willen zetten. en de vraag is of dat zou lukken?" de graadcoördinator knikt even en geeft me een formulier, ik schrijf alles in en geef meteen af. Hij zet er z'n krabbel onder en gaat even een ander kot in. Ik kijk even naar Edward die me een lach schenkt. De oude man is meteen terug en geeft me al m'n nodige boeken en schriften en m'n lessenrooster. Ik bedank de man en ga de gang in met Edward."We hebben het zelfde rooster, dus je moet niet bang zijn dat Bella je aanvalt."De eerste bel die teken heeft dat het nog 5 minuten is gaat en ik zie Bella ons boos voorbij lopen.'Die hoor gaat er zo aan!' Ik verschiet er even van en kijk naar Edward die meteen ziet dat er wat mis is."Wat is er schat?"Hij kijkt me bezorgd aan en ik zet een lachje op."Wel ik kon Bella's gedachten lezen, hoe kwam dat eigenlijk??""Wel, we hebben ook bepaalde gave's, Alice heeft d'r visioenen en Jasper heeft de gave iedereen z'n gevoelens te voelen en goede kalm te krijgen. En ik en jij hebben gedachtenlezen."Ik knik even begrijpend en dan gat de bel met het teken dat we naar de les moeten het eerste uur hebben we wiskunde. Het is mevrouw Moere, die had ik het jaar toen ik nog naar school ging.""Welkom terug, juffrouw Vance, ik hoop dat je mee zal kunnen."Ik knik even en wil dan naast Edward gaan zitten maar die Bella gaat er zitten."Wel, als je dood wilt, doe zo verder, 't zal niet lang duren, en daarbij, ik heb helse honger." lach ik gemeen in d'r gezicht, ze schrikt en gaat snel ergens anders zitten."Ik wist wel dat je jezelf zou kunnen redden."Ik lach even en ga dicht bij Edward zitten. Ik zie verschillende jaloerse blikken waaronder de blik van Bella, waardoor ik me geweldig voel.


Xx.

Reactietjeuhs!, maak ook de quizlets van mij en xJonasHotel op het account Blackshot.

Reageer (4)

  • MadamBieber

    Wauw waar haal jij die inspiratie?
    Doe zo voort Liefje!

    X

    1 decennium geleden
  • LADYxBaBa

    WOW

    Te leip

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • xJonasHotel

    Snel snel snel snel snel verder !!!!!!!



    Xx




    Megan (K)

    1 decennium geleden
  • mortem

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen