Foto bij 10. My Protector

Dit is het laatste hoofdstuk van Regret.
Hierna volgt nog een Epiloog met de link van deel 2.
Ik heb nog niet alles klaar daarvoor, dus die kan ik nog niet activeren.
Wat ik al wel kan verklappen is hoe het gaat heten en dat is Protection.
Hope u like it ^^

Al ongeveer een uur lang zat ik te wachten voor de kamer waar Simon en Siera Jason aan het behandelen waren. Naast me zat Enora die mij geruststellende woorden schonk. Ik maakte me zorgen om Jason. Ik wist niet precies wat Yin en Yang met hem gedaan hadden, maar hij was er ernstig aan toe. Ze hadden hem laten uithongeren en lijden en dat allemaal terwijl hij ergens opgesloten zat onder het kasteel. Op een dag zouden Yin en Yang daarvoor gaan boeten. Toen ineens ging de deur open en kwam Siera eruit gelopen. ‘Sagittarius, je mag naar binnen. Alles is goed met hem. Hij was uitgedroogd en had een paar fikse verwondingen. Maar alles is weer stabiel en hij komt er weer bovenop. Opgelucht stond ik op en rende ik de kamer binnen. Jason zat weer rechtop in bed en hij zat te eten. Er liep een infuus van zijn arm naar een standard waar een zak met water aan hing. Simon tekende nog wat af op een lijst en liet ons toen alleen. Heel even keken we elkaar in stilte aan terwijl hij zijn eten op zijn nachtkastje zette. Toen barste ik in tranen uit en kroop ik in zijn armen. Ik kon helemaal niets zeggen en kon alleen maar huilen. Het voelde zo vertrouwd om weer bij hem te zijn. ‘Ik was zó bang’ snikte ik. ‘Ik dacht echt gewoon dat ik je voor altijd kwijt was. Het beeld van Arlene die jou neerstak bleef zich maar voor mijn ogen afspelen’. Ik keek Sagittarius aan en ook bij hem liepen tranen over zijn wangen. ‘Al die tijd dat ik onder het kasteel zat, miste ik je zó erg. Ik was zo bang dat er iets ergs met je zou gebeuren, aangezien ik dus in de gaten had dat Yin en Yang duistere gedachtes hadden. Ik werd gevangen gehouden onder het kasteel en ik kon helemaal nergens heen. Wat is er allemaal gebeurd? Hoe komt het dat jij niet in Comma was maar dat jij hier nu leeft in een gloednieuw kasteel?’ Ik vertelde hem het hele verhaal vanaf dat hij neergestoken was door Arlene. Hoe ik Arlene vermoorde en hoe ik daarna zo snel mogelijk naar de andere was gegaan om Rasalhague te bevechten. Hoe ik Ophiuchus moest vermoorden om Rasalhague te verslaan en hoe ik vervolgens verbannen werd door Yin en Yang en waarbij ik de vergiftigde pijl moest inleveren. Hoe ik een vervalsing had gemaakt van de vergiftigde pijl en dat ik vervolgens samen met Pisces, Aries, Simon en Siera een nieuw leven was begonnen in een nieuw kasteel. Nadat ik klaar was met vertellen keek Jason mij aan. ‘Sagittarius, woorden schieten me tekort om je te vertellen hoe trots ik op je ben. Dit geeft aan hoe zelfstandig je al bent geworden en hoeveel dingen je al alleen kan. Je hebt zelfs de vergiftigde pijl nog weten te behouden ook al zag het ernaar uit dat Yin en Yang hem in handen zouden krijgen. Ik ben zó trots op je Sagittarius’. Ik omhelsde Jason en haalde vervolgens de vergiftigde pijl tevoorschijn. ‘Ook al ben ik misschien iets zelfstandiger geworden, ik zal jou altijd nodig hebben. Vooral in deze tijd van oorlog, heb ik je nu meer dan ooit nodig. I need your Protection’.

Reageer (1)

  • Kobyla

    Nahw, cuteheid!
    Ik ben erg benieuwd naar het volgende deel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen