Foto bij Chapter 105

Sorry, tien keer sorry. Eigenlijk hoef ik helemaal geen sorry te zeggen, want ik kon gewoon echt niet eerder schrijven. Zondag was ik eeeeeeeenorm kapot van het uitgaan die nacht, ik heb haast alleen maar geslapen. Ik voelde me echt hels. Maandag had ik natuurlijk school en stond ik de hele avond in de keuken, taart te bakken voor mijn verjaardag die dinsdag was! Dus toen heb ik ook niet kunnen schrijven, natuurlijk. Woensdag had ik school tot laat en moest daarna de hele avond werken, waarna ik gelijk mijn bed in ben gegaan. Vandaag was ik iets eerder klaar dus kon ik even snel een gaatje vinden, maar ik moet zo weer werken. Morgen heb ik een lange dag school en daarna een verjaardag. Daarna komen twee vriendinnen logeren en gaan we de hele ochtend proberen 1D kaartjes te krijgen. Zaterdag middag komt wat visite voor mijn verjaardag nog, s avonds ga ik uit met de meiden voor mijn verjaardag, zondag ben ik eerst brak en dan komt meer familie en is mijn moeder jarig, 's Avonds moet ik oppassen wss. Dus hoogstens maandag wordt het weer schrijven. Het spijt me zo en ik verlies abo's en jald;fkjad;lsfkna;ldskjf. Maar lees dit even: Ik werk twee avonden per week, ik pas op twee avonden per week, ik ga één avond per week uit (dat moet gewoon), en ik dans één avond per week. Voor de rest heb ik school en ik moet ook nog wel eens wat anders doen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Ik doe serieus mijn best. Heel veel liefde en leesplezier bij dit toch wat saaie hoofdstukje, Maud. (Het gaat snel héééél INTERESSANT worden!)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • xDeletedx

    Zayn je bent echt dom.. Merel is op jou dumass -_-

    1 decennium geleden
  • littlelight

    van mij mag je best veder gaan ik heb er geen problemen mee ;)

    1 decennium geleden
  • JellyBuddy18

    Zayn is zo naïve.. Meral vind je leuk!

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    IK HOUD VAN DIT VERHAAL JE MAG BEST SNEL VERDER GAAN EIGENLIJK XX

    1 decennium geleden
  • Unfocused

    Ik had een tijdje terug je verhaal opnieuw gelezen, en bij één van de eerste hoofdstukken stond, ik quoteer;

    Dit word geen lang verhaal hoor!


    Lol, we zitten al op de 105 hoofdstukken ... NIET DAT IK DAT ERG VIND! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen