Losing trust - 050
Hoe is jullie dag vandaag? Mijne is tot nu yoe nog goed >.<
Het kan zijn dat er wat typfouten in zitten want heb dit hoofdstukje via mijn mobiel geschreven
Ik wil nog even zeggen dat ondanks ik niet veel lezers heb ik wel super blij ben met de mensen die mijn verhaal lezen!!! Enjoy
P.O.V. Harry
Ik liep snel naar haar toe. Ik pakte haar pols vast en trok haar naar me toe. Ik streek even met mijn duim over haar wang en nam elk detail van haar gezicht in me op. “Je bent mooi” verluisterde ik in haar oor, en drukte voorzichtig een kusje in haar nek. Toen een kusje op haar kaaklijn en toen drukte ik heel voorzichtig een kusje op haar lippen. Ik voelde dat ze lachte in de kus. “Kom” verluisterde ik in haar hoor en tilde haar op. ze slaakte even een gilletje en moest toen ongelofelijk schattig giechelen. Ik ging echt nooit genoeg van dit meisje krijgen. Ik tilde haar naar de woonkamer en legde haar op het kleed voor de open haard neer. Ik ging langzaam met mijn lichaam op de hare. Ik wou haar langzaam een kus geven maar daar dacht ze zelf anders over en drukte vol haar lippen op de mijne. Ik lachte even en kuste haar terug. Ik tikte met mijn tong tegen haar onderlip en ze deed gelijk haar mond open. Mijn tong gleed naar binnen en we speelden een liefdesspel. Ik ging met mijn hand over haar shirt en ze kreunde even. Ik moest lachen en trok haar shirtje over haar hoofd heen. Ik deed mijn eigen shirt ook uit en was bezig met mijn riem losmaken. Toen ik die los had maakte ik mijn broek ook los en deed hem uit. Ondertussen had ze zelf ook al haar broek uit. Mijn handen verkende haar lichaam en ik ging richting haar BH bandje. Toen ik die los had plaatste ik zachtjes mijn handen op haar borsten. De kreunde weer en ik liet langzaam een spoor achter van kusjes van haar nek naar het randje van haar slipje. Ik speelde er even mee. “Harry!” zei ze geïrriteerd en ik moest even lachen. Ik trok haar slipje uit en gooide die ergens door de kamer. Ik wou mijn onderbroek uit doen maar ze legde haar handen op de mijne. Ik haalde mijn handen weg. Ze aaide plagerig over mijn onderbroek. Ik kreunde en deed toen mijn onderbroek naar beneden. Ik zoende haar en tegelijkertijd ging ik langzaam in haar. Mijn ademhaling werd zwaarder en ik ging steeds sneller. “Harry” ze was nog sexier als ze mijn naam kreunde. Ik kreunde ook. Dit gevoel was echt geweldig en dit was één van de eerste keren dat we ongestoord seks hadden en geloof me als ik zeg dat het geweldig was. ik voelde dat ik bijna klaarkwam en stootte nog een paar keer extra hard. Ik kreunde haar naam terwijl ik klaarkwam en merkte dat ze zelf ook klaarkwam. Ik ging hijgend van haar af. “Dat was geweldig” zei ze buitenadem. “Jij bent geweldig!” antwoordde ik terug. Ik stond even op om een deken te pakken en ging daarna weer naast haar liggen. Ik deed de deken over ons heen en ze legde naar hoofd en één hand op mijn borst. Mijn mondhoeken krulde even omhoog en drukte een kusje op haar kruin. Zo lagen we een tijdje samen op de grond voor de openhaard. En met de minuut besefte ik alleen maar meer dat ik nog nooit zoveel van iemand had gehouden dan van Julia.
Reageer (1)
Aaawh lief!
1 decennium geledenSuper goed geschreven c:
Love your story (:
Ga snel verder xx