56
Ik staarde naar de grond, aangezien dat het enige was dat ik kon zien. Omdat ik over Niall zijn schouder lag.
De grond veranderde opeens in gras. We waren dus de tuin ingelopen, ik kon me al voorstellen dat Niall me in het zwembad zou smijten. Dus ik balde mijn handen tot vuisten en klopte zo krachtig mogelijk op zijn rug.
"Laat me nu los Horan." riep ik uit.
"Never in your wildest dreams." quotte hij een zin uit best song ever. En gaf me even een wenkbrauwwiebel.
"HORAN!!" probeerde ik nog eens.
"STYLES!!" zei Niall terug op een zeurige toon.
Ik klopte nog een paar keer stevig op zijn rug, maar tevergeefs. Met een grote splash kwam ik het water in.
Ik voelde mijn kleren aan mijn lijf plakken, en mijn oren die zich vulden met water. Toen ik terug boven kwam was het enige wat mijn oren nu vulde het overdreven luide gelach van Niall.
"Niall, schat help me ik geraak er niet uit. Das mega zwaar met natte kleren." zei ik op een zielige toon.
Niall kwam onmiddelijk naar de rand en bood zijn hand aan. Ik verstrengelde onze handen samen en met al mijn macht trok ik hem het zwembad in.
Een luide kreet verliet zijn mond en ook de mijne, een gloed van water kwam over mij heen en Niall zat nu ook met doorweekte kleren naast mij het zwembad in. Onmiddelijk kwamen de anderen naar buiten om mij en Niall in het water te aanshouwen.
Ze aarzelde niet lang em duwden elkaar er ook in. Al gauw zaten we daar met zen 7 of 8 als je Jess haar baby meetelt.
Wat een middagje filmdag moest worden werd waterpret. Het was dan ook een mooie dag, onozel om eigenlijk binnen in de zetel te zitten en naar films te kijken.
Na een uurtje hadden we besloten om toch maar het zwembad uit te komen en droge kleren aan te doen. Aangezien de jongens hier veel waren lagen er wel altijd kleren van iedereen dus dat was geen probleem.
"Eindelijk terug droog." zuchtte Liam.
"Ja." zei ik instemmend.
"En nu?" vroeg Harry.
"We kunnen nog naar een film kijken.?" stelde Zayn voor.
"Oke, welke?" vroeg ik.
De jongens keken elkaar even kort aan en al snel liep Niall naar boven. Hij kwam terug met een dvd en ik zag net nog een glimpje van het 1D logo.
"Echt serieus ?" vroeg ik. Ik had This Is Us nu echt al zoveel keer gezien.
"Het is een versie die we nooit gaan uitbrengen, echt een exclusieve dvd voor ons 5, het is 1 van de 7 dvd's uit een reeks. Elke dvd duurt 3 uur en gaat over ons allemaal apart. En de andere 2 is over alles wat er in deze 3 jaar gebeurd zijn. Dus het is bijna alle footage die gefilmd geweest is." wist Niall me te zeggen.
"En welke is deze dan?" vroeg ik.
"Die over Harry, jij komt er ook veel in aangezien je samen bent opgegroeid." zei Niall.
Reageer (3)
Was da maar waar dan zzat Ik ELKE dag in de cinema inplaats van op de Sgoolbanke! x
1 decennium geledenOMG VETTTT!
1 decennium geledenSuper geweldig mooi en goed geschreven <3
1 decennium geleden