xx

Hallo lezertjes.....

Sorry voor degene die dachten dat dit een nieuw hoofdstuk was, dat is het niet. Maar ik denk dat ik ga stoppen met dit verhaal, het lijkt wel of niemand het leest want ik krijg geen reactie's meer enzo. Mijn Mainiac tijd is eigenlijk ook wel een beetje over, ik weet niet waarom maar ik luister niet zo veel meer naar Mainstreet. Maar dat heb ik wel vaker met bands, ene keer vind ik ze leuk andere keer weer niet en op een gegeven moment word ik er misschien nog fan van. Ik wil wel zeggen dat ik de muziek nog wel leuk vind, The World Is Mine bijvoorbeeld voor het programma Violetta heeft wel iets, maarja.....

Het spijt me voor degene die dit verhaal wel bleven volgen en het nog leuk vinden. Maar het lijkt gewoon alsof niemand mijn verhaal echt leuk vind, en dat vind ik zelf eerlijk gezegd ook wel. Maar ik wil het van jullie weten dus willen jullie zo aardig zijn om deze quiz even in te vullen?

KLLLIIIIIKKK

Als ik genoeg stemmen heb gehad voor iets dan vertel ik het jullie wel of ik door ga of niet. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik weinig update vanwege school en mijn andere verhaal want die wil ik het liefste wel houden ookal geeft ook bijna niemand reactie's. Dus als jullie die willen lezen kijk even op mijn profiel. Ik zou het leuk vinden dat jullie die misschien ook gingen lezen.

Nogmaals sorry......

But I still love you guys :) x

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Ni stopeeeh ...

    1 decennium geleden
  • purphose

    NEIN!
    NIET STOPPUN! Ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen