Heeehee,
Hoe was jullie dagg ?
Ugh ik kan een jongen maar niet vergeten en ik word er echt helemaal gek van . sorryyy maar ik moest het even kwijtt .
Noujaa hier nog een hoofdstukjee !
Misschien vanavond nog een!
Kusss.

22;30
Het feest haar vader is al een tijdje aan de gang en het is best gezellig. Het is een feest in de grote achtertuin en het is erg gezellig met mijn beste vrienden. De DJ draait erg goed en ineens komt er een mooi liedje op. Er gaan allemaal mensen schuifelen. Als ik goed kijk zie ik Rein en Suzie ook al schuifelen. Ik kijk Sharon aan en ze knikt. Ik pak haar hand en neem haar mee naar de dansvloer. We dansen op de maat mee en ze legt haar hoofd op mijn schouder. Ik kijk naar haar en dan weet ik het zeker. Ik ben verliefd op haar. Mijn beste vriendin, mijn zusje. We kijken elkaar aan en langzaam komen onze gezichten dichterbij en voor ik het weet voel ik haar lippen op de mijne. Na een tijdje beïndig ik de zoen en neem haar mee naar een afgelegen plekje. 'Uhm Sharon? Mag ik wat vragen?' zeg ik blozend. 'Ja tuurlijk Daan.' zegt ze lief. 'Ik denk, nee wacht, ik weet zeker, nee wacht, ik ben verliefd op je.' zeg ik terwijl ik naar de grond staar. 'Ik ben ook verliefd op jou..' zegt ze zacht. Ik kijk haar aan en vraag dan 'lieve Sharon, wil je dan misschien mijn meisje zijn?' 'Ja dat wil ik heel graag Daan' zegt ze glimlachend. Ik trek haar in een knuffel en geef haar een kus. Hand in hand lopen we terug naar de rest, waar we vertellen dat we een stel zijn en dan feesten we met zn allen door. Rond een uur of 1 gaan we richting bed. Ik ga naast Sharon liggen en ze komt tegen me aan liggen. Na nog even wat gekletst te hebben met de anderen besluiten we te gaan slapen.

-Volgende dag -
Als ik wakker word slaapt iedereen nog. Ik besluit uit bed te gaan en me klaar te gaan maken. Ik kleed me om en maak me klaar in de badkamer. Onderweg kom ik Sharon's broer nog tegen en praten we wat. Als ik na een klein halfuurtje terug kom in de kelder is Rein ook al wakker en aangekleed. 'yo' 'yoooo'. Ik pak mn mobiel en kijk wat op twitter. '@0547daan : forever taken by ma girlfriend @LiefsxSharon' meteen stromen de reacties binnen. Ik reageer op een paar mainiacs en leg dan mijn mobiel weer weg. Samen met Rein ga ik naar de woonkamer en praten we wat. Na een kwartiertje ofzo komen Sharon , Owen, Nils en Suzie ook aangelopen. Sharon komt bij me op schoot zitten en ik sla mijn armen om me heen. Wat hou ik van deze meid. Wauw.

Reageer (2)

  • Debbie2022

    Ik mis Daan Zwierink elke dag om me heen Groetjes Debbie Sporken

    2 jaar geleden
  • certified_cloud

    snel verder!!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen