Losing trust - 049
Vanavond trainen.
Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden en sorry dat ik niet zoveel schrijf maar ik probeer sowieso elke dag een hoofdstukje de activeren! Ik ben super blij met de mensen die mijn verhaal lezen!
Hier een Harry stukje, Enjoy <'3
P.O.V. Harry
Ik voelde dat ik langzaam wakker werd en kreunde even. Ik opende langzaam mijn ogen en keek even rond de kamer. De openhaard was aan en er hing een rustgevend en romantische zweer. Het enige romantische en rustgevende wat miste was Julia. Ik keek de kamer rond maar ze was nergens te bekennen. Ondanks dat de openhaard aan was kreeg ik het koud en duwde mezelf langzaam omhoog. Een pijnscheut ging door mijn rug heen en ik kneep even mijn ogen dicht van de pijn. ‘Geweldig op de bank slapen doe ik dus ook niet meer’ zie ik tegen mezelf en klom van de bank af. Ik wou naar de gang lopen maar een schetsboek viel op in mijn ooghoek. Ik draaide me om en liep naar het kleine tafeltje naast de stoel. Ik legde de potlood voorzichtig aan de kant en pakte het boek vast. Hij was dik en je kon zien dat hij al aardig vaak gebruikt was. Met een kleine twijfel sloeg ik het boek open. Ik bladerde er doorheen en met elke bladzijde viel mijn mond meer open. Ik wist nooit dat Julia zo mooi kon tekenen. Er stond een tekening in van een klein meisje met haar vader en ik kon een lach niet tegenhouden. Ik sloeg de bladzijde om en zag tot mijn verbazing mezelf op het papier. Ik zag hoe ik op de bank lag te slapen. De tekening was werkelijk waar prachtig. Ik sloeg het boek voorzichtig weer dicht en legde het terug op het tafeltje. Ik liep door richting de trap. Ik liep de trap omhoog en liep door naar de kamer met mijn inloop kast erin. ‘Ja ik had veel kleren. HEEL VEEL!’ Ik pakte een trui van een plank en trok die aan. Julia zou vast wel naar bed zijn gegaan en dus liep ik naar de slaapkamer, maar tot mijn verbazing lag ze niet in bed. Ik liep de slaapkamer uit en liep richting de trap. Ik keek omhoog en zag mijn prachtige vriendin onderaan de trap staan. “Hey daar ben je” zei ik en een lach vormde zich op mijn gezicht. Ze keek op maar ze had een rare blik in haar ogen. Het leek bijna op .. angst. “Wat was je aan het doen? En waarom reageerde je niet?” vroeg ze haastig. Ik trok even mijn wenkbrauwen omhoog en liep de trap af. “Ik was wakker geworden en had het koud. Dus ik liep naar boven om een trui te pakken en liep naar de slaapkamer, want ik dacht dat je in bed lag. En ik denk dat je niet hard genoeg schreeuwde want ik heb je niet gehoord” antwoordde ik met een lach op mijn gezicht. Haar gezicht betrok en ze keek even naar beneden en keek mij toen weer aan. ‘Wat was er aan de hand’ dacht ik bij mezelf. “Hé lieverd gaat het wel?” vroeg ik met een beetje een bezorgde toon en sloeg mijn armen stevig om haar middel. Ze maakte alleen mar een geluidje en ik had het gevoel dat ik er maar beter niet over door kon gaan en drukte haar stevig tegen mij aan toen ze haar armen ook om mijn middel sloeg. Dit gevoel was heerlijk haar zo tegen mij aan. Ik snoof even haar geur op. Ze rook altijd heerlijk en kon er dan ook nooit genoeg van krijgen. Ik trok mijn hoofd terug en keek haar met een grijns aan. “En waarom heb jij mij stiekem na zitten te tekenen terwijl ik sliep?” Er vormde een brede glimlach op haar gezicht. het was de mooiste lach ooit, de lach waar ik nooit genoeg van kon krijgen. “Gewoon” antwoordde ze en ik kon de uitdagende blik zien op haar gezicht. de haalde zich uit mijn omhelzing en liep extra sexy richting de woonkamer. Ik kon mijn blik niet van haar benen en kont afhalen. Ze was gewoon zo ongelofelijk SEXY!
Reageer (1)
Oh haha cheeky Harry ^^
1 decennium geledenGa snel verder xx