Foto bij 1 || Aliyaa James

"In every truth is a hidden lie," - Aliyaa James

Aliyaa opende de krakende schuurdeur, en gooide haar tas op in het gras naast de schuur. Ze liep langs de kasten met dingen-die-nooit-gebuikt-worden, en deed haar fiets van het slot. Aliyaa reed haar fiets naar buiten, en pakte haar tas weer, die ze over haar rug slingerde. Ze zette haar fiets op de oprit, en liet haar tas weer naast haar fiets zakken. Aliyaa bond haar bruine, krullende haar in een staart.
'ALLY!'
Ze glimlachte toen ze de stem van haar beste vriend hoorde, en al snel verscheen hij voor haar. Ze zette haar tas achterop haar fiets, vast met de spin, en stapte op. Aliyaa keek nog even achterom, zwaaide naar haar moeder die achter het raam stond. Haar blik gleed van het raam naar de schuurdeur, die ze vergeten was dicht te doen. Colin fronste zijn voorhoofd. Waar wachtte ze op?
Shit, dacht ze, ik ben de deur vergeten dicht te doen.
Even, voor een seconde, voelde ze iets veranderen in haar lichaam. Ze voelde hoe iets ontpopte in haar hersenen, en hoe het haar hele lichaam vulde.

De deur sloot.

Oh. Mijn. God.
Wat was er net gebeurd?
Aliyaa draaide zich om naar Colin, en hij keek net zo verward als zij. Na een paar minuten stilte, stapte Colin op zijn fiets.
'Kom,' zei hij,'we moeten naar school.'
Hij trapte op zijn trappers en fietste de oprit af.
'KOM ALLY!' schreeuwde hij, voor hij de hoek om ging.
'WACHT OM MIJ, IDIOOT!' schreeuwde ze terug, en lachend fietste ze hem achter na.

Haar gedachten waren maar op een ding gefocust.

Hoe was de garage deur dicht gegaan?




Dit was dus het eerste hoofdstukje :). Ik hoop dat je hem leuk vind, en vertel me wat je vind :D

Reageer (1)

  • Rhovaneth

    Ga je nog verder met je verhaal? Het begint spannend! (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen