Chasing1D || 16+
Ik zat in de auto te wachten tot ik eruit mocht om over de rode loper te gaan en naar de award show te gaan. Ik zuchtte waarom moest ik altijd in die domme auto wachten tot mijn beste vrienden weg waren. We reden iets verder en de chauffeur deed de deur open. Eindelijk mocht ik er uit. Ik stapte uit en steek mijn jurk glad. Ik liep over de rode loper en glimlachte naar de camera's het waren allemaal vriendelijke mensen. 'Hey domme trut het is niet omdat je de beste vriendin van One Direction bent dat iedereen je mag.' Siste een meisje van in het publiek. Ik slikte en liep wat door. 'Zo Laura alles goed?' Vroeg een interviewer. 'Ja hoor met jou?' Vroeg ik met een glimlach. 'Alles in orde bedankt. En zie je uit naar vanavond?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Ja het is spannend het is de eerste keer dat ik werd mee gevraagd dus ik ben heel blij.' Zei ik. Hij knikte. 'Bedankt Laura.' Zei hij en ik liep naar binnen. Ik zag de jongens al zitten en liep naar ze toe. 'Hey guys.' Zei ik. Ze lachte en gaven mij een kus op mijn wang. Ik ging naast Niall zitten hij was al 1 jaar mijn beste vriend. De jongens waren ook vrienden maar Niall was speciaal. Ik begon sinds 3 maanden wat meer voor hem te voelen dan alleen vriendschap. 'Dames en heren de awardshow gaat beginnen!' Riep de presentator.
De award show was half weg en ik verveelde me. De jongens waren appelsienen aan het eten wat ik best wel grappig vond maar bon. 'Taylor Swift.' Riep de presentator. Ik zuchtte ik moest van haar niks weten ze had Harry pijn gedaan. 'Bedankt voor deze award, ik heb hem geïnspireerd op iemand, hem bedank ik dus ook.' Zei ze. Ik zuchtte. 'Trut.' Mompelde ik. 'Zo noem je haar niet.' Zei Selena Gomez. 'Sorry hoor.' Zei keek me arrogant aan en keek lachend naar Taylor die naar haar toe kwam gelopen en haar omhelsde. 'Ugh beroemde mensen.' Dacht ik. Ik hoorde iemand kuchen naast me en zag Niall kijken. 'Sorry.' Zei ik. 'Wil je even weg? Het is pauze.' Zei hij. Ik knikte. Hij pakte mijn hand vast en trok me mee. We zaten nu op de zetel. Ze hadden een kleedkamer gekregen. 'Ik haat zo'n mensen met zo'n ego.' Zei ik. Niall lachte en zette zijn wijsvinger tegen mijn kin en draaide mijn gezicht naar zijn kant toe. 'Niall..' Zei ik maar kon mijn zin niet afmaken want zijn lippen lagen op de mijne. Hij kuste me teder en lief maar tegelijk vol met lust en passie. Zijn tong tikte tegen mijn onderlip en ik opende mijn mond een stukje. Toen stopte hij en ging over naar mijn nek. 'Niall.' Kreunde ik. Hij pakte een stukje vel en begon er op te zuigen. Hij stopte en keek me aan. 'Ik hou van je meer als vrienden.' Zei hij. 'Ik ook make love to me please.' Zei ik. Hij knikte en kreeg een grijns op zijn gezicht. Hij legde me op de bank neer en begon me terug te kussen. Zijn handen gingen naar de rits van mijn kleedje en ritste het open. Hij trok het naar beneden en ik lag er al snel alleen in mijn ondergoed. Ik trok zijn hemd en zijn broek ook uit en hij lag nu in zijn boxer boven op me. Ik kuste hem in zijn nek en pakte ook een stukje vel vast. 'Laura.' Kreunde hij nu ook. Ik voelde al snel een bobbel tegen mijn lies drukken. Ik pakte de rand van zijn boxer vast en begon er met te spelen. 'Laura.' Kreunde hij nog eens en ik drukte mijn lippen op de zijne. Ik trok zijn boxer uit en hij zuchtte gelukzalig. Hij deed mijn slipje ook uit en gooide het ook ergens. Hij keek me aan en ik knikte. Zonder nog verder te waarschuwen stootte hij in mij. Ik kreunde van de pijn. Niall keek me bezorgd aan. Ik knikte dat hij verder kon gaan en hij stootte langzaam in mij. Onze ademhaling ging sneller en hij bleef door stoten. 'Niall.' Ik kwam kreunend klaar. Niall stoten nog even door en kwam niet veel later in mij klaar.
We hadden ons snel aangekleed en we liepen terug naar binnen. We waren net op tijd. 'Zozo jullie bleven lang weg.' Zei Harry spottend. Ik liep rood aan en Niall lachte. 'Aww zo cute.' Zei Zayn. 'Zijn jullie nu samen?' Vroeg Liam. Ik keek naar Niall die mijn hand pakte en knikte en zijn lippen op de mijne drukte. De award show was dan uiteindelijk toch goed afgelopen One Direction had 3 awards gewonnen en ik had het beste vriendje aller tijden.
Hij had zelfs gevraagd of ik met hun mee op tour wou en natuurlijk heb ik ja gezegd.
Reageer (1)
Zozo Laura, nooit verwacht van jou (;
7 jaar geleden