Hallo lezertjes! Ik moet even kwijt dat het me opvalt dat ik heel veel one shots en short stories schrijf met Bill in de hoofdrol....Ik heb er nog een aantal liggen die nog niet online zijn gezet...Maar goed dat was iets wat me opvalt. Ook vind ik dat ik ze misschien maar gewoon voor mezelf kan gaan schrijven want ik krijg veel lezers maar bijna niemand neemt de moeite om een reactie te plaatsen. Het motiveert om te lezen dat mensen je verhaal goed vinden of wat je er ook van vindt. Ik bijt niet hoor (: Het is niet leuk om te zien dat je verhaal 41 keer gelezen is en er is maar 1 reactie geplaatst. Nog bedankt daarvoor ClickClack! Je woorden hebben me een glimlach bezorgd. Maar goed even wat anders. Dit verhaal is geïnspireerd op een verhaal dat ik heb gelezen. Dit meisje waarvan ik het heb is ook bezig met een zelfde soort verhaal maar omdat ik het te lang vind duren voor ze een nieuw stukje plaatst gaat mijn brein automatisch verder waar het verhaal gebleven is met als resultaat, dat ik dus een compleet verhaal in mijn hoofd heb. Dit is geen one shot maar een short story van een aantal hoofdstukjes. Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • XhumAnLIENx

    Mhmm...dit is eens iets nieuws! Ik bedoel een nieuw, niet voor de hand liggend onderwerp van een storie/one shot..:)
    Ohja ik ben net ook een van de schuldige die geen reactie plaatste geloof ik, soms lees ik via gsm en haat ik echt dat typen op dat schermpje maar in het vervolg zal ik maar tandenbijten want dat jij stopt met schrijven is dan wel het laatste wat ik wil xD

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Nou ik geef je gelijk wat de reacties betreft en helaas ben ik er zelf ook schuldig aan.
    Soms heb ik niet eens tijd om wat neer te zetten, want dan moet ik weg of 1 van de kids heeft me nodig.
    Dus ik zal mijn best doen om toch even snel wat neer te pennen..

    Ik vind dus ook dat je goed schrijft en zou niet willen dat je hierdoor zou stoppen..

    Ik ben benieuwd wat je hiermee gaat doen en ik hoop op snel nog een stukje.. :D

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • ClickClack

    Wauw.... Ben echt benieuwd naar het vervolg hierop!
    En over de reacties, ik doe het graag :) Maar stop alsjeblieft niet met publiceren, want je schrijft geweldig! Ik zou graag blijven lezen :)
    Mocht je toch willen stoppen, zou je dan je stukjes naar mij willen sturen? Ik vind ze echt heel erg leuk :)
    Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen